Sfoglia per Autore
CAUSES OF CORPORATE CRISIS: AN INVESTIGATION ON SMES TO SUPPORT THE LEARNING PROCESS
2022-01-01 Sgro', Francesca; Palazzi, Federica; Ciambotti, Massimo; Gabbianelli, Linda
AN OVERVIEW OF STUDENTS’ ENTREPRENEURIAL INTENTION ANTECEDENTS
2021-01-01 Gabbianelli, Linda; Bonfanti, Angelo; Loza Adaui, Cristian R.; Mion, Giorgio
Food Attitudes and factors Affecting Food Behaviour of Italian College Students in a Grocery Context
2021-01-01 Savelli, E.; Bravi, L.; Ferrero, G.; Gabbianelli, L.; Pencarelli, T.
“The impact of covid-19 on the client-consultant relationship: a multiple case study”.
2021-01-01 Gabbianelli, L.; Pencarelli, T.
Exploring some marketing practices in management consulting firms: evidence from small service firms in Italy
2020-01-01 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
Il ruolo della consulenza aziendale per la creazione di valore: la sfida della sostenibilità
2020-01-01 Pencarelli, Tonino; Gabbianelli, Linda
The tourist experience in the digital era: the case of Italian Millennials
2020-01-01 Pencarelli, Tonino; Gabbianelli, Linda; Savelli, Elisabetta
Gli hotel e la gestione del passaparola on line : un’analisi empirica
2019-01-01 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
The role of the electronic word-of-mouth in the hotel industry
2019-01-01 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
L'evoluzione della consulenza manageriale in Italia. Caratteristiche della domanda e sfide dell'offerta consulenziale
2019-01-01 Gabbianelli, Linda
Marketing practices and management consulting firms: an empirical analysis
2019-01-01 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
INTERCULTURAL ASPECTS OF CUSTOMER CARE IN SMALL- AND MEDIUM-SIZED COMPANIES IN THE EURO-MEDITERRANEAN AREA
2019-01-01 Pencarelli, Tonino; Gabbianelli, Linda; Conti, Emanuela
A territorial perspective of SME’s default prediction models
2018-01-01 Gabbianelli, Linda
CONTENT MARKETING TOOLS AND METRICS IN CONSULTING FIRMS: PRELIMINARY RESULTS
2018-01-01 Gabbianelli, Linda; Conti, Emanuela
I fattori di scelta dei servizi professionali: il punto di vista delle imprese e delle società di consulenza
2018-01-01 Pencarelli, Tonino; Gabbianelli, Linda
I servizi di consulenza manageriale: tendenze evolutive della domanda e dell’offerta
2018-01-01 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
LA CO-CREAZIONE DI VALORE NEI BUSINESS MODEL DIGITALI: IL CASO XELEXIA
2018-01-01 Pencarelli, Tonino; Conti, Emanuela; Gabbianelli, Linda
I TREND DEL MERCATO DELLA CONSULENZA IN ITALIA: RISULTATI PRELIMINARI
2017-01-01 Gabbianelli, Linda
Strumenti e metriche di Content Marketing nelle imprese di consulenza: risultati preliminari
2017-01-01 Gabbianelli, Linda; Conti, Emanuela
Business model e co-creazione del valore: il caso XELEXIA
2017-01-01 Pencarelli, Tonino; Gabbianelli, Linda; Conti, Emanuela
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile