Sfoglia per Autore
Understanding food safety and consumer perception: a mixed-method approach
2024 Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
Promoting access-based consumption practices through fashion renting: evidence from Italy
2024 Savelli, Elisabetta; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
Tourists' satisfaction and sense of belonging in adopting responsible behaviors: the role of on-site and social media involvement in cultural tourism
2023 Dini, Mauro; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina; Cioppi, Marco
Digital transformation and marketing: a systematic and thematic literature review
2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Fear of COVID-19 and consumers' food consumption attitudes: a focus on online food delivery services
2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
LE ESPERIENZE CULTURALI COME MOTORE DEL BENESSERE NEL TURISMO: L'EFFETTO SULL’ATTACCAMENTO E LE INTENZIONI NEI CONFRONTI DELLA DESTINAZIONE TURISTICA
2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; DE CICCO, Roberta; Dini, Mauro; Francioni, Barbara
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment
2023 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta
The influence of socio-demographic factors on feelings of attachment, involvement, loyalty attitudes, and environmentally responsible behavior toward a cultural destination
2023 DE CICCO, Roberta; Dini, Mauro; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco
Cultural Sustainable Reputation delle destinazioni Unesco: uno studio tra comportamento sostenibile, soddisfazione e atteggiamenti di fedeltà
2023 Dini, Mauro; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco
When collaborative consumption comes into action: exploring the motivations for fashion renting
2022 Savelli, Elisabetta; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
La soddisfazione e il senso di appartenenza dei turisti nell’adozione di comportamenti responsabili: il ruolo del coinvolgimento on-site e social nell’ambito del turismo culturale
2022 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Dini, Mauro; Francioni, Barbara
Factors affecting the continuance intention of online food delivery services in the COVID-19 era
2022 Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta; Hegner, Sabrina M.
Il consumo di prodotti alimentari locali come fattore di sostenibilità: un’indagine sui giovani
2022 Savelli, Elisabetta; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Managing brand equity in the brewing sector
2022 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco; Pencarelli, Tonino
Predictors of continuance intention of online food delivery services: gender as moderator
2022 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
L’effetto della Country-Of-Origin image sulla brand equity nel settore della birra
2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Pencarelli, Tonino
The impact of COVID-19 on SMEs’ entrepreneurial elements
2021 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
Brand addiction in the context of COVID-19: A focus on food delivery services
2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner Sabrina, M.
Dal produttore al consumatore: Un’analisi neuroscientifica degli attributi associati alla sicurezza alimentare del prodotto
2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Brand addiction: Brand characteristics and psychological outcomes
2021 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile