Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 106
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Understanding food safety and consumer perception: a mixed-method approach 1-gen-2024 Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
Promoting access-based consumption practices through fashion renting: evidence from Italy 1-gen-2024 Savelli, Elisabetta; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
How does communication in SMEs change in the digital era?Some insights from the entrepreneurial perspective 1-gen-2023 Conti, Emanuela; Savelli, Elisabetta; Bocconcelli, Roberta
Cambiamenti nei valori, nei criteri di valutazione e nei comportamenti dei consumatori 1-gen-2023 Savelli, E.
Il piano di marketing. 1-gen-2023 Savelli, E.
Modelli organizzativi della funzione di marketing e nuove tendenze 1-gen-2023 Savelli, E.
Generazioni di consumatori a confronto. 1-gen-2023 Savelli, E.
Gen Z e wine consumption: A comparative study of Italian and Spanish consumers. 1-gen-2023 Savelli, E.; Travasi, A.; Musso, F.
Le neuroscienze incontrano il marketing: nuove frontiere nella ricerca di mercato. 1-gen-2023 Savelli, E.
Le politiche del prodotto. 1-gen-2023 Savelli, E.
Digital transformation and marketing: a systematic and thematic literature review 1-gen-2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Brand Activism: A survey on the level of consumer awareness and involvement. 1-gen-2023 Musso, F.; Murmura, F.; Savelli, E.; Bravi, L.
How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation. 1-gen-2023 Pascucci, F.; Savelli, E.; Gistri, G.
The circular economy in the restaurant sector. The qualitative multiple case study of piadinerias in Pesaro 1-gen-2023 Murmura, Federica; Savelli, Elisabetta; Pierli, Giada; Vedovi, Valentina
The intention to consume healthy food among older Gen-Z: Examining antecedents and mediators. 1-gen-2023 Savelli, E.; Murmura, F.
Crisis Management in SMEs: an empirical analysis in the Marche region 1-gen-2023 Savelli, Elisabetta; Murmura, Federica; Pierli, Giada
Healthy and quality food attitudes and lifestyle: a generational cohort comparison. 1-gen-2023 Savelli, E.; Murmura, F.; Bravi, L.
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment 1-gen-2023 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta
Neuromarketing: ethical dilemma and consumers’ perception. 1-gen-2022 Savelli, E.
When collaborative consumption comes into action: exploring the motivations for fashion renting 1-gen-2022 Savelli, Elisabetta; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Mostrati risultati da 1 a 20 di 106
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile