Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 55
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
The strength of stance: The impact of brand activism on resistance to negative information, purchasing, and premium paying intents across different types of failures 1-gen-2025 Francioni, Barbara; DE CICCO, Roberta; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
Unlocking destination cultural reputation: the role of sustainable on-site activity involvement as moderator 1-gen-2024 Dini, Mauro; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina
Brand addiction and compulsive buying in female consumers' relationships with food brands 1-gen-2024 Hegner, Sabrina; Magdalena Schaumann, Janina; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria
Understanding food safety and consumer perception: a mixed-method approach 1-gen-2024 Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
Promoting access-based consumption practices through fashion renting: evidence from Italy 1-gen-2024 Savelli, Elisabetta; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
The influence of socio-demographic factors on feelings of attachment, involvement, loyalty attitudes, and environmentally responsible behavior toward a cultural destination 1-gen-2023 DE CICCO, Roberta; Dini, Mauro; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco
Tourists' satisfaction and sense of belonging in adopting responsible behaviors: the role of on-site and social media involvement in cultural tourism 1-gen-2023 Dini, Mauro; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina; Cioppi, Marco
Digital transformation and marketing: a systematic and thematic literature review 1-gen-2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Fear of COVID-19 and consumers' food consumption attitudes: a focus on online food delivery services 1-gen-2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Cultural Sustainable Reputation delle destinazioni Unesco: uno studio tra comportamento sostenibile, soddisfazione e atteggiamenti di fedeltà 1-gen-2023 Dini, Mauro; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco
LE ESPERIENZE CULTURALI COME MOTORE DEL BENESSERE NEL TURISMO: L'EFFETTO SULL’ATTACCAMENTO E LE INTENZIONI NEI CONFRONTI DELLA DESTINAZIONE TURISTICA 1-gen-2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; DE CICCO, Roberta; Dini, Mauro; Francioni, Barbara
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment 1-gen-2023 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta
Global vs. Local: A Quantitative Study of Factors Influencing Italian Consumers’ Preference in the Purchase of Food Products 1-gen-2022 Aiudi, Alice; Curina, Ilaria
When collaborative consumption comes into action: exploring the motivations for fashion renting 1-gen-2022 Savelli, Elisabetta; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Addicted to you: The role of brand addiction and compulsive buying in consumers’ relationships with food brands 1-gen-2022 Hegner, Sabrina M.; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Factors affecting the continuance intention of online food delivery services in the COVID-19 era 1-gen-2022 Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta; Hegner, Sabrina M.
La soddisfazione e il senso di appartenenza dei turisti nell’adozione di comportamenti responsabili: il ruolo del coinvolgimento on-site e social nell’ambito del turismo culturale 1-gen-2022 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Dini, Mauro; Francioni, Barbara
Il consumo di prodotti alimentari locali come fattore di sostenibilità: un’indagine sui giovani 1-gen-2022 Savelli, Elisabetta; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Managing brand equity in the brewing sector 1-gen-2022 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco; Pencarelli, Tonino
Predictors of continuance intention of online food delivery services: gender as moderator 1-gen-2022 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Mostrati risultati da 1 a 20 di 55
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile