Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 110
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
The ageing of population and the challenges for social and health care systems: the senior cohousing model and the role of new technologies 1-gen-2024 Musso, Fabio; Bravi, Laura; Murmura, Federica; Savelli, Elisabetta; Travasi, Alessio
Promoting access-based consumption practices through fashion renting: evidence from Italy 1-gen-2024 Savelli, Elisabetta; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
Healthy and quality food attitudes and lifestyle: a generational cohort comparison. 1-gen-2024 Savelli, E.; Murmura, F.; Bravi, L.
Understanding food safety and consumer perception: a mixed-method approach 1-gen-2024 Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta; Curina, Ilaria; Cioppi, Marco
Technological and Sustainable Orientation in the Wine Context: A Focus on Gen Z 1-gen-2024 Savelli, E.; Travasi, A.
Tecnologie digitali a supporto dell'Internal Employer Branding. Uno studio nel contesto Italiano. 1-gen-2024 Savelli, E.; Vella, I.
Motivations to use Social Media, Socio-Demographic Characteristics, and Perceived Quality of Life of Italian Generation Z 1-gen-2024 Conti, Emanuela; Savelli, Elisabetta; Camillo, Furio; Suomi, Kati; Capanna Piscè, Guido
Brand Activism: A survey on the level of consumer awareness and involvement. 1-gen-2023 Musso, F.; Murmura, F.; Savelli, E.; Bravi, L.
Il piano di marketing. 1-gen-2023 Savelli, E.
Cambiamenti nei valori, nei criteri di valutazione e nei comportamenti dei consumatori 1-gen-2023 Savelli, E.
Le politiche del prodotto. 1-gen-2023 Savelli, E.
Generazioni di consumatori a confronto. 1-gen-2023 Savelli, E.
The circular economy in the restaurant sector. The qualitative multiple case study of piadinerias in Pesaro 1-gen-2023 Murmura, Federica; Savelli, Elisabetta; Pierli, Giada; Vedovi, Valentina
Gen Z and wine consumption: A comparative study of Italian and Spanish consumers 1-gen-2023 Savelli, E.; Travasi, A.; Musso, F.
Le neuroscienze incontrano il marketing: nuove frontiere nella ricerca di mercato. 1-gen-2023 Savelli, E.
Modelli organizzativi della funzione di marketing e nuove tendenze 1-gen-2023 Savelli, E.
How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation. 1-gen-2023 Pascucci, F.; Savelli, E.; Gistri, G.
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment 1-gen-2023 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta
Crisis Management in SMEs: an empirical analysis in the Marche region 1-gen-2023 Savelli, Elisabetta; Murmura, Federica; Pierli, Giada
How does communication in SMEs change in the digital era?Some insights from the entrepreneurial perspective 1-gen-2023 Conti, Emanuela; Savelli, Elisabetta; Bocconcelli, Roberta
Mostrati risultati da 1 a 20 di 110
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile