Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 90
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
COORNET: AN INTEGRATED APPROACH TO SURFACE PROBLEMATIC CONTENT, MALICIOUS ACTORS, AND COORDINATED NETWORKS 1-gen-2021 Giglietto, Fabio; Righetti, Nicola; Rossi, Luca; Marino, Giada
Economia, immigrazione, corruzione ed Europa: performance e circolazione su Facebook delle notizie sulle elezioni europee 2019 1-gen-2021 Marino, G.; Giglietto, F.
La obsolescencia programada como asunto controvertido. Un análisis del debate público online en torno a la salida de los dispositivos Apple 1-gen-2020 Giannini, L.; Bartoletti, R.; Giglietto, F
CooRnet. Detect coordinated link sharing behavior on social media 1-gen-2020 Giglietto, F.; Righetti, N.; Rossi, L.
Adapting to Mitigation Efforts: Evolving Strategies of Coordinated Link Sharing on Facebook 1-gen-2020 Giglietto, Fabio; Terenzi, Massimo; Marino, Giada; Righetti, Nicola; Rossi, Luca
An Italian Network of Memes, News, Spam Pages, and Dietary Supplements 1-gen-2020 Giglietto, Fabio; Terenzi, Massimo; Marino, Giada; Righetti, Nicola; Rossi, Luca
Coordinated Link Sharing Behavior as a Signal to Surface Sources of Problematic Information on Facebook 1-gen-2020 Giglietto, Fabio; Righetti, Nicola; Rossi, Luca; Marino, Giada
Three Consequences of Big Data on the Practices and Scholarships of Political Communication 1-gen-2020 Giglietto, Fabio
Detecting Coordinated Link Sharing During The Italian Coronavirus Outbreak 1-gen-2020 Giglietto, Fabio; Righetti, Nicola; Marino, Giada
It takes a village to manipulate the media: coordinated link sharing behavior during 2018 and 2019 Italian elections 1-gen-2020 Giglietto, Fabio; Righetti, Nicola; Rossi, Luca; Marino, Giada
Facebook Digital Traces for Survey Research: Assessing the Efficiency and Effectiveness of a Facebook Ad–Based Procedure for Recruiting Online Survey Respondents in Niche and Difficult-to-Reach Populations 1-gen-2020 Iannelli, L.; Giglietto, F.; Rossi, L.; Zurovac, E.
L’Europa fra casa e gabbia. Tono, frame ed engagement delle notizie sulle istituzioni europee nei mesi precedenti le elezioni 2018 1-gen-2019 Righetti, Nicola; Giglietto, Fabio; Marino, Giada
Binge-watching the Algorithmic Catalog: Making Sense of Netflix in the Aftermath of the Italian Launch 1-gen-2019 Giglietto, F; Marino, G; Mazzoli, L.
Il patchwork mediale 1-gen-2019 Giglietto, Fabio
OGNI COMUNITÀ È UN’ISOLA? POLARIZZAZIONE, AMPLIFICAZIONE E RE-FRAMING DELL’INFORMAZIONE SUI SOCIAL MEDIA 1-gen-2019 Giglietto, Fabio; Valeriani, Augusto; Righetti, Nicola; Marino, Giada
Diverging patterns of interaction around news on social media: insularity and partisanship during the 2018 Italian election campaign 1-gen-2019 Giglietto, Fabio; Valeriani, Augusto; Righetti, Nicola; Marino, Giada
Multi-Party Media Partisanship Attention Score. Estimating Partisan Attention of News Media Sources Using Twitter Data in the Lead-up to 2018 Italian Election 1-gen-2019 Giglietto, Fabio; Righetti, Nicola; Marino, Giada; Rossi, Luca
Steering the world from where we are: An introduction to the sociocybernetics perspective 1-gen-2019 Almaguer-Kalixto, Patricia Eugenia; Giglietto, Fabio
‘Fake news’ is the invention of a liar: How false information circulates within the hybrid news system 1-gen-2019 Giglietto, Fabio; Iannelli, Laura; Valeriani, Augusto; Rossi, Luca
Understanding Coordinated and Inauthentic Link Sharing Behavior on Facebook in the Run-up to 2018 General Election and 2019 European Election in Italy 1-gen-2019 Giglietto, Fabio; Righetti, Nicola; Marino, Giada
Mostrati risultati da 21 a 40 di 90
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile