DEL BALDO, MARA

DEL BALDO, MARA  

Dipartimento di Economia, Società, Politica (DESP)  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 312 (tempo di esecuzione: 0.064 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
1° Incontro di Studi "Corporate Social Responsibility & Accountability. Esperienze di impegno e di comunicazione per una gestione socialmente responsabile" 1-gen-2008 DEL BALDO, Mara
2° Workshop Corporate Social Responsibility & Accountability. I valori e gli attori del territorio 1-gen-2010 DEL BALDO, Mara
3rd Workshop Internazionale on “SME Innovation Processes” Challenges Beyond the Crisis -I processi innovativi: le sfide oltre la crisi 1-gen-2011 DEL BALDO, Mara
Accountability delle cooperative in tema di sostenibilità e sicurezza alimentare: l’esperienza di CAMST 1-gen-2020 Aureli, S.; Del, Baldo; M., Demartini
Accounting and charity: How to read the “pink” in accounting in the first half of the twentieth century through a real life case 1-gen-2016 Maria Gabriella, Baldarelli; DEL BALDO, Mara
Accounting, Accountability and Society 1-gen-2020 Ciambotti, Massimo; DEL BALDO, Mara; Baldarelli, MARIA GABRIELLA; Dillard, JESSE FRANCK
Accounting: sacred or secular activity? 1-gen-2014 Baldarelli, M. G.; DEL BALDO, Mara; Ferrone, C.
Acting as a benefit corporation and a B Corp to responsibly pursue private and public benefits. The case of Paradisi Srl (Italy) 1-gen-2019 DEL BALDO, Mara
ALLE RADICI DEI VALORI IMPRENDITORIALI: IL RAPPORTO CON IL TERRITORIO - VALORI IMPRENDITORIALI E ORIENTAMENTO ALLA CSR NELLE IMPRESE "DI TERRITORIO" 1-gen-2009 DEL BALDO, Mara
Anticipating and Assessing CSR within ISO 26000 implementation. The experience of the Camst Cooperative (Italy) 1-gen-2019 Del, Baldo; Mara, Aureli; Selena,
Aspetti metodologici e criteri di selezione delle aziende esaminate 1-gen-2011 DEL BALDO, Mara
Attracting youth in the regeneration of historic cities for the spur of cultural and creative entrepreneurship 1-gen-2020 Aureli, S.; Del, Baldo; Demartini, P.
Authentic CSR 1-gen-2020 Del Baldo, Mara
Authentic CSR and Leadership: Towards a Virtues-Based Model of Stakeholder Dialogue and Engagement: The Loccioni Group Experience 1-gen-2017 DEL BALDO, Mara
Authenticity: Is Corporate Social Responsibility the Key to Overcoming Crisis? 1-gen-2017 DEL BALDO, Mara
Back to the values of the Family and of the Territory: a Pathway of Sustainable Family Entrepreneurship in Italy. The Experiences of the Loccioni Group and the Varnelli Distillery 1-gen-2011 DEL BALDO, Mara
The balanced scorecard logic in the management control and reporting of small business company networks: A case study 1-gen-2018 Aureli, Selena; Cardoni, Andrea; DEL BALDO, Mara; Lombardi, Rosa
Basilea II: Opportunità o vincoli per le piccole imprese? 1-gen-2006 DEL BALDO, Mara
Best practices nel turismo a partire dalla cultura della sostenibilita’ della rete: il contratto di rete made in rimini holidays 1-gen-2015 DEL BALDO, Mara
Beyond CSR: The virtues-based approach to corporate responsibility and sustainability in Italian SMEs 1-gen-2015 DEL BALDO, Mara