Sfoglia per Autore
The impact of Web 2.0 on the marketing processes of restaurant businesses
2019 Pencarelli, Tonino; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Forlani, Fabio
La rivoluzione digitale nel settore dei viaggi e delle vacanze: verso il turismo 4.0
2019 Pencarelli, Tonino
Does sustainability matter to package tourists? The case of large‐scale coastal tourism
2019 Goffi, Gianluca; Cladera, Magdalena; Pencarelli, Tonino
Understanding the consumption of traditional-local foods through the experience perspective: The case of the truffle.
2019 Savelli, E.; Bravi, L.; Murmura, F.; Pencarelli, T.
INTERCULTURAL ASPECTS OF CUSTOMER CARE IN SMALL- AND MEDIUM-SIZED COMPANIES IN THE EURO-MEDITERRANEAN AREA
2019 Pencarelli, Tonino; Gabbianelli, Linda; Conti, Emanuela
Marketing practices and management consulting firms: an empirical analysis
2019 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
Il brand UNESCO e la sostenibilità nella percezione dei turisti: il caso di Urbino
2019 Conti, Emanuela; Pencarelli, Tonino; Laura, Piersanti
Socioemotional wealth, passaggio generazionale e sviluppo dell’impresa familiare. Analisi di un caso aziendale
2019 Dini, Mauro; Sentuti, Annalisa; Pencarelli, Tonino
The digital revolution in the travel and tourism industry
2019 Pencarelli, Tonino
Design-driven innovation, quality, and customer value in manufacturing companies
2019 Conti, E.; Vesci, Massimilano; Crudele, C.; Pencarelli, T.
Gli hotel e la gestione del passaparola on line : un’analisi empirica
2019 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
Online presence, visibility and reputation: a systematic literature review in management studies
2019 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Forlani, Fabio; Pencarelli, Tonino
The role of the electronic word-of-mouth in the hotel industry
2019 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
Segmenting cultural consumers in the experiential perspective: does it make sense?
2019 Conti, Emanuela; Massimiliano, Vesci; Arja, Lemmtyinen; Pencarelli, Tonino
Using the experiential approach in marketing and management: A systematic literature review
2019 Forlani, Fabio; Pencarelli, Tonino.
Il turismo in Italia: il ruolo delle reti d'impresa per il rilancio del settore
2019 Pencarelli, Tonino
A systematic literature review on social media metrics
2019 Pencarelli, Tonino; Mele, MARIA GABRIELLA
Prefazione
2018 Pencarelli, Tonino
Da territorio a destinazione turistica orientata al benessere: il caso della Riserva Naturale "Gola del Furlo"
2018 Dini, Mauro; Pencarelli, Tonino
Il ruolo del trade marketing nel rapporto tra agenzie di viaggio e tour operator
2018 Pencarelli, Tonino; Dini, Mauro
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile