Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 21 a 40 di 279
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
L'innovazione nella leadership per creare valore condiviso 1-gen-2022 Pencarelli, Tonino
How to communicate typical–local foods to improve food tourism attractiveness. 1-gen-2022 Savelli, E.; Gregory-Smith, D.; Murmura, F.; Pencarelli, T.
Managing brand equity in the brewing sector 1-gen-2022 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco; Pencarelli, Tonino
Comportamenti di consumo e strategie di marketing delle imprese cosmetiche italiane. Un’indagine esplorativa 1-gen-2022 Pencarelli, T.; Savelli, E.; Tombari, S.
Wellness tourism and the components of its offer system: a holistic perspective 1-gen-2022 Dini, Mauro; Pencarelli, Tonino
The importance of food and beverages in wellness experiences: a cross-continental analysis of tourists' perceptions 1-gen-2022 Forlani, Fabio; Dini, Mauro; Pencarelli, Tonino
In-store technologies to improve customer experience and interaction: an exploratory investigation in Italian travel agencies 1-gen-2022 Dini, Mauro; Splendiani, Simone; Bravi, Laura; Pencarelli, Tonino
Introduction to the proceedings of the Piccola Impresa/Small Business 5th Workshop: “Beyond the crisis: what is the future for small businesses? Challenges, opportunities and lessons learned” 1-gen-2021 Pencarelli, T.; Cesaroni, F.; Demartini, P.; Bocconcelli, R.; Del Baldo, M.
Guest editorial: Management, social responsibility and sustainability in tourism: issues and practices 1-gen-2021 Pencarelli, Tonino; -, Umberto Martini; Vargas-Sánchez, Alfonso
L’effetto della Country-Of-Origin image sulla brand equity nel settore della birra 1-gen-2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Pencarelli, Tonino
“The impact of covid-19 on the client-consultant relationship: a multiple case study”. 1-gen-2021 Gabbianelli, L.; Pencarelli, T.
Corporate social responsibility and performances of firms operating in the tourism and hospitality industry 1-gen-2021 Goffi, Gianluca; Masiero, Lorenzo; Pencarelli, Tonino
Food Attitudes and factors Affecting Food Behaviour of Italian College Students in a Grocery Context 1-gen-2021 Savelli, E.; Bravi, L.; Ferrero, G.; Gabbianelli, L.; Pencarelli, T.
Enhancing customer experience through technological innovation in traditional travel agencies: evidences from Italy 1-gen-2021 Pencarelli, Tonino; Bravi, Laura; Dini, Mauro; Splendiani, Simone
PDO labels and food preferences: results from a sensory analysis 1-gen-2021 Savelli, Elisabetta; Bravi, Laura; Francioni, Barbara; Murmura, Federica; Pencarelli, Tonino
Idee e proposte per lo sviluppo del turismo nelle Marche post Covid-19 1-gen-2021 Pencarelli, Tonino; Dini, Mauro
Pilotti, L., & Pencarelli, T. L’EVOLUZIONE DELLA DOMANDA POST-TURISTICA ESPERIENZIALE TRA MATERIALE, IMMATERIALE E SPIRITUALE: ALLA RICERCA DEL “BENESSERE TOTALE” NELL’INTEGRATED TRIPLE LOOP PSICOLOGIA COGNITIVA-PERCEZIONE COPROGETTAZIONE. 1-gen-2021 Pilotti, Luciano; Pencarelli, Tonino
The Use of Social Media and Its Impact on Shopping Behavior of Slovak and Italian Consumers during COVID-19 Pandemic 1-gen-2021 Ali Taha, Viktória; Pencarelli, Tonino; Škerháková, Veronika; Fedorko and Martina Košíková, Richard
COVID-19 and Italian small and medium-sized enterprises: consequences, threats and opportunities 1-gen-2020 Pencarelli, Tonino; Cesaroni, FRANCESCA MARIA; Demartini, Paola
Il ruolo della consulenza aziendale per la creazione di valore: la sfida della sostenibilità 1-gen-2020 Pencarelli, Tonino; Gabbianelli, Linda
Mostrati risultati da 21 a 40 di 279
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile