Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 270
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Exploring usage, expected benefits and perceived usefulness of social media in travel agencies: an empirical investigation in Italy 1-gen-2023 Splendiani, Simone; Dini, Mauro; Rivetti, Francesca; Pencarelli, Tonino
Le PMI di fronte agli shock esogeni: quali sfide? 1-gen-2023 Pencarelli, Tonino
FACTORS AFFECTING THE FREQUENCY OF ONLINE SHOPPING OF YOUNG CONSUMERS IN THE POST-COVID19 ERA 1-gen-2023 Pencarelli, T.; Skerhakova, V.; &, ; Tirpak, D.
Innovation in Leadership: Towards CSR and the Creation of Shared Value in a Humanistic Management Perspective 1-gen-2023 Pencarelli, Tonino; Škerháková, Veronika; Ali Taha, Viktória
Exploring Consumer Online Grocery Shopping Behavior Dynamics: Insights from the Slovak Republic 1-gen-2023 Škerháková, Veronika; Fedorko, Richard; Pencarelli, Tonino; Rigelský, Martin; Viktória Ali Taha, And
26th Excellence In Services International Conference EISIC 1-gen-2023 Conti, Emanuela; Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
On-campus accommodation service quality: the mediating role of students’ satisfaction on word of mouth 1-gen-2023 Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
The impact of digitalization on marketing activities in manufacturing companies 1-gen-2023 Conti, Emanuela; Camillo, Furio; Pencarelli, Tonino
Communicating Food Safety in Italian Agri-Food Companies: the entrepreneurial perspective 1-gen-2022 Gabbianelli, Linda; Dini, Mauro; Conti, Emanuela; Pencarelli, Tonino
Italian SMEs and new scenarios in the current geopolitical turmoil 1-gen-2022 Pencarelli, Tonino; Cesaroni, FRANCESCA MARIA; Demartini, Paola
L'innovazione nella leadership per creare valore condiviso 1-gen-2022 Pencarelli, Tonino
DIGITAL TRANSITION: WHAT ARE THE CHALLENGES FACING SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES? 1-gen-2022 Pencarelli, Tonino
Comportamenti di consumo e strategie di marketing delle imprese cosmetiche italiane. Un’indagine esplorativa 1-gen-2022 Pencarelli, T.; Savelli, E.; Tombari, S.
How to communicate typical–local foods to improve food tourism attractiveness. 1-gen-2022 Savelli, E.; Gregory-Smith, D.; Murmura, F.; Pencarelli, T.
Wellness tourism and the components of its offer system: a holistic perspective 1-gen-2022 Dini, Mauro; Pencarelli, Tonino
In-store technologies to improve customer experience and interaction: an exploratory investigation in Italian travel agencies 1-gen-2022 Dini, Mauro; Splendiani, Simone; Bravi, Laura; Pencarelli, Tonino
The importance of food and beverages in wellness experiences: a cross-continental analysis of tourists' perceptions 1-gen-2022 Forlani, Fabio; Dini, Mauro; Pencarelli, Tonino
Managing brand equity in the brewing sector 1-gen-2022 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco; Pencarelli, Tonino
L’effetto della Country-Of-Origin image sulla brand equity nel settore della birra 1-gen-2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Pencarelli, Tonino
Pilotti, L., & Pencarelli, T. L’EVOLUZIONE DELLA DOMANDA POST-TURISTICA ESPERIENZIALE TRA MATERIALE, IMMATERIALE E SPIRITUALE: ALLA RICERCA DEL “BENESSERE TOTALE” NELL’INTEGRATED TRIPLE LOOP PSICOLOGIA COGNITIVA-PERCEZIONE COPROGETTAZIONE. 1-gen-2021 Pilotti, Luciano; Pencarelli, Tonino
Mostrati risultati da 1 a 20 di 270
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile