BOCCONCELLI, ROBERTA

BOCCONCELLI, ROBERTA  

Dipartimento di Economia, Società, Politica (DESP)  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 89 (tempo di esecuzione: 0.066 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A business network perspective on unconventional entrepreneurship: A case from the cultural sector 1-gen-2018 Pagano, Alessandro; Petrucci, Francesco; Bocconcelli, Roberta
A conceptual framework to evaluate industrial customers' Readiness for IOT-Based Services 1-gen-2022 Galvani, Serena; Bocconcelli, Roberta
Aligning Marketing and Purchasing for new value creation 1-gen-2016 Matthyssens, Paul; Bocconcelli, Roberta; Pagano, Alessandro; Quintens, Lieven
Book Review - Debates Joselle Dagnes Ai posti di comando. Individui, organizzazioni e reti nel capitalismo finanziario italiano. 1-gen-2019 Bocconcelli, Roberta
Business incubation process.The case of three start- ups in “the hive” incubator 1-gen-2014 Petrucci, Francesco; Bocconcelli, Roberta
Buyer-supplier relationship development across R&D innovation projects 1-gen-2017 Pagano, A.; Bocconcelli, R.; Baldassarre, F.; Silvestri, R.
Cambiamenti nel comportamento d’acquisto delle medie imprese industriali: un’indagine sul settore meccanico 1-gen-2006 Bocconcelli, Roberta; A., Tunisini
Capitolo 13 - Canali di marketing 1-gen-2017 Bocconcelli, Roberta; Tunisini, Annalisa
Capitolo 16 - Produzione 1-gen-2020 Bocconcelli, Roberta; Tunisini, Annalisa
Commentary on "Governance and resource interaction in networks: Venture capital's role in a biotech start-up" 1-gen-2012 Bocconcelli, Roberta
Corporate Acquisitions and Market Relationships 1-gen-2005 Bocconcelli, Roberta; Tunisini, A.
Creazione del valore per il cliente finale e Supply Chain Management 1-gen-2007 Bocconcelli, Roberta; A., Tunisini
Creazione del valore per il cliente finale e Supply Chain Management: il caso Ducati 1-gen-2005 Bocconcelli, Roberta
Creazione di valore e canali di marketing: alcune riflessioni sull’industria del mobile 1-gen-2005 Bocconcelli, Roberta
Cultural New Ventures: Passion as a key marketing resource. 1-gen-2018 Bocconcelli, Roberta; Pagano, Alessandro; Petrucci, Francesco
Digitalisation projects in leading industrial district firms: a case of missing local connections? An explorative study 1-gen-2023 Galvani, Serena; Carloni, Elisa; Pagano, Alessandro; Bocconcelli, Roberta
Entrepreneurship & Networks: A Literature Review 1-gen-2023 Mutignani, Francesco; Bocconcelli, Roberta; Pagano, Alessandro
Entrepreneurship, Entrepreneur(s) and IMP Thinking: Moving the Dialogue Forward 1-gen-2022 Pagano, Alessandro; Bocconcelli, Roberta; Petrucci, Francesco
Exploring ‘knowledge’ in resource interaction 1-gen-2019 Aramo-Immonen, Heli; Bocconcelli, Roberta; Huemer, Lars; Pagano, Alessandro; Perna, Andrea
External interaction as a means of making changes in a company: The role of purchasing in a major turnaround for Ducati 1-gen-2008 Bocconcelli, Roberta; H., Hakansson