BOCCONCELLI, ROBERTA

BOCCONCELLI, ROBERTA  

Dipartimento di Economia, Società, Politica (DESP)  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 79 (tempo di esecuzione: 0.029 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Aligning Marketing and Purchasing for new value creation 1-gen-2016 Matthyssens, Paul; Bocconcelli, Roberta; Pagano, Alessandro; Quintens, Lieven
Book Review - Debates Joselle Dagnes Ai posti di comando. Individui, organizzazioni e reti nel capitalismo finanziario italiano. 1-gen-2019 Bocconcelli, Roberta
Business incubation process.The case of three start- ups in “the hive” incubator 1-gen-2014 Petrucci, Francesco; Bocconcelli, Roberta
A business network perspective on unconventional entrepreneurship: A case from the cultural sector 1-gen-2018 Pagano, Alessandro; Petrucci, Francesco; Bocconcelli, Roberta
Buyer-supplier relationship development across R&D innovation projects 1-gen-2017 Pagano, A.; Bocconcelli, R.; Baldassarre, F.; Silvestri, R.
Cambiamenti nel comportamento d’acquisto delle medie imprese industriali: un’indagine sul settore meccanico 1-gen-2006 Bocconcelli, Roberta; A., Tunisini
Capitolo 13 - Canali di marketing 1-gen-2017 Bocconcelli, Roberta; Tunisini, Annalisa
Capitolo 16 - Produzione 1-gen-2020 Bocconcelli, Roberta; Tunisini, Annalisa
Commentary on "Governance and resource interaction in networks: Venture capital's role in a biotech start-up" 1-gen-2012 Bocconcelli, Roberta
Corporate Acquisitions and Market Relationships 1-gen-2005 Bocconcelli, Roberta; Tunisini, A.
Creazione del valore per il cliente finale e Supply Chain Management 1-gen-2007 Bocconcelli, Roberta; A., Tunisini
Creazione del valore per il cliente finale e Supply Chain Management: il caso Ducati 1-gen-2005 Bocconcelli, Roberta
Creazione di valore e canali di marketing: alcune riflessioni sull’industria del mobile 1-gen-2005 Bocconcelli, Roberta
Cultural New Ventures: Passion as a key marketing resource. 1-gen-2018 Bocconcelli, Roberta; Pagano, Alessandro; Petrucci, Francesco
The dissemination mechanisms of Industry 4.0 knowledge in traditional industrial districts: evidence from Italy 1-gen-2021 Pagano, Alessandro; Carloni, Elisa; Galvani, Serena; Bocconcelli, Roberta
Exploring ‘knowledge’ in resource interaction 1-gen-2019 Aramo-Immonen, Heli; Bocconcelli, Roberta; Huemer, Lars; Pagano, Alessandro; Perna, Andrea
External interaction as a means of making changes in a company: The role of purchasing in a major turnaround for Ducati 1-gen-2008 Bocconcelli, Roberta; H., Hakansson
Foreign law firms in China: the role of relationships and networks 1-gen-2012 Bocconcelli, Roberta; Pagano, Alessandro
From After-Sales to Advanced Services: A Network Analysis on the Impacts of Digital Servitization Evolution 1-gen-2022 Galvani, Serena; Carloni, Elisa; Bocconcelli, Roberta; Pagano, Alessandro
From knowledge broker to solution provider in the Industry 4.0 setting: the innovation path of a small consulting firm 1-gen-2022 Mersico, Luigi; Carloni, Elisa; Bocconcelli, Roberta; Pagano, Alessandro