FRANCIONI, BARBARA

FRANCIONI, BARBARA  

Dipartimento di Scienze della Comunicazione, Studi Umanistici e Internazionali (DISCUI)  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A cross-cultural analysis of how individualism and collectivism impact collaborative consumption 1-gen-2020 Ianole-Călin, Rodica; Francioni, Barbara; Masili, Giorgia; Druică, Elena; Goschin, Zizi
A late starter DI.BI.’S serial nonlinear internationalization: causes and consequences 1-gen-2016 Vissak, Tiia; Francioni, Barbara
Accordi, alleanze e cooperazioni per la valorizzazione del made in Italy. Un’indagine sulle esperienze nel mercato indiano 1-gen-2011 Musso, Fabio; Francioni, Barbara; Pagano, Alessandro
Addicted to you: The role of brand addiction and compulsive buying in consumers’ relationships with food brands 1-gen-2022 Hegner, Sabrina M.; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Agri-Food Clusters, Wine Tourism and Foreign Markets. The Role of Local Networks for SME's Internationalization 1-gen-2015 Musso, Fabio; Francioni, Barbara
Alleanze e cooperazioni fra imprese per la valorizzazione del Made in Italy. Un’indagine sulle esperienze nel mercato indiano 1-gen-2011 Musso, Fabio; Pagano, Alessandro; Francioni, Barbara
Approccio sostenibile e manifestazioni di brand hate nel contesto offline e online 1-gen-2019 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Born global family firms 1-gen-2017 Musso, Fabio; Francioni, Barbara; Masili, Giorgia
Born global family firms: a multiple case study 1-gen-2021 Francioni, Barbara; Musso, Fabio; Masili, Giorgia
Born global family firms: evidence from an exploratory study 1-gen-2017 Musso, Fabio; Francioni, Barbara; Masili, Giorgia
Brand addiction and compulsive buying in female consumers' relationships with food brands 1-gen-2024 Hegner, Sabrina; Magdalena Schaumann, Janina; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria
Brand addiction and continuance intention after COVID-19: a focus on online food delivery services 1-gen-2022 Francioni, Barbara
Brand addiction in the context of COVID-19: A focus on food delivery services 1-gen-2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner Sabrina, M.
Brand addiction: Brand characteristics and psychological outcomes 1-gen-2021 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Brand addiction: possibili cause ed effetti negativi sul comportamento dei consumatori 1-gen-2019 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment 1-gen-2023 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta
Brand hate and non-repurchase intention – The mediator role of word-of-mouth. 1-gen-2020 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina; Savelli, Elisabetta
Brand hate and non-repurchase intention: A service context perspective in a cross-channel setting 1-gen-2020 Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Brand haters: Caratteristiche e peculiarità di diverse categorie comportamentali 1-gen-2018 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Changes In Entry Mode Strategy For Italian Smes 1-gen-2011 Francioni, Barbara