FRANCIONI, BARBARA
FRANCIONI, BARBARA
Dipartimento di Scienze della Comunicazione, Studi Umanistici e Internazionali (DISCUI)
A cross-cultural analysis of how individualism and collectivism impact collaborative consumption
2020 Ianole-Călin, Rodica; Francioni, Barbara; Masili, Giorgia; Druică, Elena; Goschin, Zizi
A late starter DI.BI.’S serial nonlinear internationalization: causes and consequences
2016 Vissak, Tiia; Francioni, Barbara
Accordi, alleanze e cooperazioni per la valorizzazione del made in Italy. Un’indagine sulle esperienze nel mercato indiano
2011 Musso, Fabio; Francioni, Barbara; Pagano, Alessandro
Addicted to you: The role of brand addiction and compulsive buying in consumers’ relationships with food brands
2022 Hegner, Sabrina M.; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Agri-Food Clusters, Wine Tourism and Foreign Markets. The Role of Local Networks for SME's Internationalization
2015 Musso, Fabio; Francioni, Barbara
Alleanze e cooperazioni fra imprese per la valorizzazione del Made in Italy. Un’indagine sulle esperienze nel mercato indiano
2011 Musso, Fabio; Pagano, Alessandro; Francioni, Barbara
Approccio sostenibile e manifestazioni di brand hate nel contesto offline e online
2019 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Born global family firms
2017 Musso, Fabio; Francioni, Barbara; Masili, Giorgia
Born global family firms: a multiple case study
2021 Francioni, Barbara; Musso, Fabio; Masili, Giorgia
Born global family firms: evidence from an exploratory study
2017 Musso, Fabio; Francioni, Barbara; Masili, Giorgia
Brand addiction and continuance intention after COVID-19: a focus on online food delivery services
2022 Francioni, Barbara
Brand addiction in the context of COVID-19: A focus on food delivery services
2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner Sabrina, M.
Brand addiction: Brand characteristics and psychological outcomes
2021 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Brand addiction: possibili cause ed effetti negativi sul comportamento dei consumatori
2019 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Brand hate and non-repurchase intention – The mediator role of word-of-mouth.
2020 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina; Savelli, Elisabetta
Brand hate and non-repurchase intention: A service context perspective in a cross-channel setting
2020 Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Brand haters: Caratteristiche e peculiarità di diverse categorie comportamentali
2018 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Changes In Entry Mode Strategy For Italian Smes
2011 Francioni, Barbara
Changes In Entry Mode Strategy For Italian Smes
2011 Francioni, Barbara
Changes in internationalization strategy of Italian SMEs
2011 Musso, Fabio; Francioni, Barbara