CONTI, EMANUELA
CONTI, EMANUELA
Dipartimento di Economia, Società, Politica (DESP)
26th Excellence In Services International Conference EISIC
2023 Conti, Emanuela; Gabbianelli, Linda; Pencarelli, Tonino
Applying the ‘servicescape theory’ to the museums: first evidence from Italy
2019 Castellani, Paola; Conti, Emanuela; Rossato, Chiara; Vesci, Massimiliano
Approcci di marketing per la piccola impresa: il caso Eva Garden Srl
2005 Conti, Emanuela
Bridging Theory and Practice in Humane Entrepreneurship: Insights from Italian Small and Medium Enterprises
2022 Vesci, Massimiliano; Botti, Antonio; Feola, Rosangela; Conti, Emanuela; Tarabishy Ayman, El
Business model e co-creazione del valore: il caso XELEXIA
2017 Pencarelli, Tonino; Gabbianelli, Linda; Conti, Emanuela
Communicating Food Safety in Italian Agri-Food Companies: the entrepreneurial perspective
2022 Gabbianelli, Linda; Dini, Mauro; Conti, Emanuela; Pencarelli, Tonino
CONTENT MARKETING TOOLS AND METRICS IN CONSULTING FIRMS: PRELIMINARY RESULTS
2018 Gabbianelli, Linda; Conti, Emanuela
Cultural Heritage Valorization through Citizen Participation. Evidence from Italy
2017 Conti, Emanuela; Pencarelli, Tonino
Design-driven innovation, quality, and customer value in manufacturing companies
2019 Conti, E.; Vesci, Massimilano; Crudele, C.; Pencarelli, T.
Design-driven innovation: exploring new product development in the home appliances and furniture industry
2021 Conti, Emanuela; Chiarini, Andrea
Domanda di esperienze esclusive e ruolo del lusso e del collezionismo contemporaneo. Risultati preliminari
2017 Conti, Emanuela
Enhancing the Heritage Experience Through ICTs: the “National Gallery of the Marche” Case Study
2022 Conti, Emanuela
Exploring Eco-Design Strategies in Italian Design-Driven Firms
2024 Helene Jevnaker, Birgit; Conti, Emanuela; Sorini, Laerte
Gli aspetti organizzativi e i fattori istituzionali dell’industria del software in Italia e in Irlanda
2001 Conti, Emanuela
Gli ostacoli alla fruizione del melodramma e le potenzialità delle “esperienze liriche”: un’indagine esplorativa realizzata a Pesaro sui giovani potenziali fruitori con elevato livello di istruzione
2013 Conti, Emanuela
How do environmental sustainability factors influence the purchasing choices of Generation Z consumers for cosmetic products? An exploratory study.
2023 Musso, Fabio; Conti, Emanuela; Camillo, Furio; Capanna Piscè, Guido
How does communication in SMEs change in the digital era?Some insights from the entrepreneurial perspective
2023 Conti, Emanuela; Savelli, Elisabetta; Bocconcelli, Roberta
How Environmental Sustainability Impacts on Design Driven Product Strategies
2023 Musso, F.; Sorini, L.; Conti, E.
Il brand UNESCO e la sostenibilità nella percezione dei turisti: il caso di Urbino
2019 Conti, Emanuela; Pencarelli, Tonino; Laura, Piersanti
Il restauro di opere d’arte in Italia e il processo di creazione del valore. Evidenze empiriche dalla provincia di Pesaro e Urbino (Italia).
2015 Pencarelli, Tonino; Conti, Emanuela