CURINA, ILARIA
CURINA, ILARIA
Dipartimento di Scienze della Comunicazione, Studi Umanistici e Internazionali (DISCUI)
Addicted to you: The role of brand addiction and compulsive buying in consumers’ relationships with food brands
2022-01-01 Hegner, Sabrina M.; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Approccio sostenibile e manifestazioni di brand hate nel contesto offline e online
2019-01-01 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Brand addiction in the context of COVID-19: A focus on food delivery services
2021-01-01 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner Sabrina, M.
Brand addiction: Brand characteristics and psychological outcomes
2021-01-01 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Brand addiction: possibili cause ed effetti negativi sul comportamento dei consumatori
2019-01-01 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Brand hate and non-repurchase intention – The mediator role of word-of-mouth.
2020-01-01 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina; Savelli, Elisabetta
Brand hate and non-repurchase intention: A service context perspective in a cross-channel setting
2020-01-01 Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Brand haters: Caratteristiche e peculiarità di diverse categorie comportamentali
2018-01-01 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Cibo salutare e intenzioni di acquisto: il ruolo della multicanalità informativa e della conoscenza soggettiva
2019-01-01 Savelli, Elisabetta; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Dal produttore al consumatore: Un’analisi neuroscientifica degli attributi associati alla sicurezza alimentare del prodotto
2021-01-01 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Decision-maker’s overconfidence and international performance: the role of the adoption of intuitive practices
2022-01-01 Musso, Fabio; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Tramontana, Fabio; Polidori, Paolo; Pediconi, Maria
Does trust play a role when it comes to donations? A comparison of Italian and US higher education institutions
2021-01-01 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Dennis, Charles; Papagiannidis, Savvas; Alamanos, Eleftherios; Bourlakis, Michael; Hegner, Sabrina M.
Experience Logic: The New Challenge for Trade Fairs
2018-01-01 Pencarelli, Tonino; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Forlani, Fabio
Factors affecting the continuance intention of online food delivery services in the COVID-19 era
2022-01-01 Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta; Hegner, Sabrina M.
Global sourcing processes in the Italian agricultural breweries
2019-01-01 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Masili, Giorgia; Vigano', Elena
Global Start-ups and Born global Spin-offs: A Multiple Case study
2018-01-01 Masili, Giorgia; Curina, Ilaria
Healthy lifestyle and food waste behavior
2020-01-01 Savelli, Elisabetta; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria
Healthy Lifestyle and Food Waste Behaviors
2020-01-01 Savelli, Elisabetta; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria
I concetti di visibilità, reputazione e popolarità online quali elementi definitori della presenza online: Una review della letteratura
2017-01-01 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Forlani, Fabio; Pencarelli, Tonino
Il consumo di prodotti alimentari locali come fattore di sostenibilità: un’indagine sui giovani
2022-01-01 Savelli, Elisabetta; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara