CURINA, ILARIA

CURINA, ILARIA  

Dipartimento di Scienze della Comunicazione, Studi Umanistici e Internazionali (DISCUI)  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Addicted to you: The role of brand addiction and compulsive buying in consumers’ relationships with food brands 1-gen-2022 Hegner, Sabrina M.; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Approccio sostenibile e manifestazioni di brand hate nel contesto offline e online 1-gen-2019 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Brand addiction and compulsive buying in female consumers' relationships with food brands 1-gen-2024 Hegner, Sabrina; Magdalena Schaumann, Janina; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria
Brand addiction in the context of COVID-19: A focus on food delivery services 1-gen-2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner Sabrina, M.
Brand addiction: Brand characteristics and psychological outcomes 1-gen-2021 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Brand addiction: possibili cause ed effetti negativi sul comportamento dei consumatori 1-gen-2019 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment 1-gen-2023 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Hegner, Sabrina; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta
Brand hate and non-repurchase intention – The mediator role of word-of-mouth. 1-gen-2020 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina; Savelli, Elisabetta
Brand hate and non-repurchase intention: A service context perspective in a cross-channel setting 1-gen-2020 Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Hegner, Sabrina M.; Cioppi, Marco
Brand haters: Caratteristiche e peculiarità di diverse categorie comportamentali 1-gen-2018 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Cibo salutare e intenzioni di acquisto: il ruolo della multicanalità informativa e della conoscenza soggettiva 1-gen-2019 Savelli, Elisabetta; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara
Cultural Sustainable Reputation delle destinazioni Unesco: uno studio tra comportamento sostenibile, soddisfazione e atteggiamenti di fedeltà 1-gen-2023 Dini, Mauro; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco
Dal produttore al consumatore: Un’analisi neuroscientifica degli attributi associati alla sicurezza alimentare del prodotto 1-gen-2021 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Decision-maker’s overconfidence and international performance: the role of the adoption of intuitive practices 1-gen-2022 Musso, Fabio; Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Tramontana, Fabio; Polidori, Paolo; Pediconi, Maria
Digital transformation and marketing: a systematic and thematic literature review 1-gen-2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Savelli, Elisabetta
Does trust play a role when it comes to donations? A comparison of Italian and US higher education institutions 1-gen-2021 Francioni, Barbara; Curina, Ilaria; Dennis, Charles; Papagiannidis, Savvas; Alamanos, Eleftherios; Bourlakis, Michael; Hegner, Sabrina M.
Enhancing well-being in cultural tourism: the role of experiences and information sharing In corso di stampa Dini, Mauro; Cicco, Roberta De; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco
Experience Logic: The New Challenge for Trade Fairs 1-gen-2018 Pencarelli, Tonino; Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Forlani, Fabio
Factors affecting the continuance intention of online food delivery services in the COVID-19 era 1-gen-2022 Curina, Ilaria; Francioni, Barbara; Cioppi, Marco; Savelli, Elisabetta; Hegner, Sabrina M.
Fear of COVID-19 and consumers' food consumption attitudes: a focus on online food delivery services 1-gen-2023 Cioppi, Marco; Curina, Ilaria; Francioni, Barbara