CURINA, ILARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.391
NA - Nord America 1.480
AS - Asia 619
SA - Sud America 41
AF - Africa 31
OC - Oceania 26
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 11
Totale 4.599
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.458
IT - Italia 1.358
UA - Ucraina 205
CN - Cina 199
SE - Svezia 163
DE - Germania 130
GB - Regno Unito 127
TR - Turchia 88
FR - Francia 85
IE - Irlanda 82
IN - India 64
FI - Finlandia 62
MY - Malesia 43
ID - Indonesia 40
IR - Iran 34
KR - Corea 30
AT - Austria 26
PK - Pakistan 26
PL - Polonia 26
NL - Olanda 25
AU - Australia 23
PE - Perù 21
CA - Canada 20
TW - Taiwan 20
VN - Vietnam 19
BR - Brasile 18
ES - Italia 17
PT - Portogallo 17
BE - Belgio 16
SG - Singapore 13
CZ - Repubblica Ceca 12
EG - Egitto 10
EU - Europa 9
KE - Kenya 7
MA - Marocco 7
RU - Federazione Russa 6
SA - Arabia Saudita 6
TH - Thailandia 6
CH - Svizzera 5
HR - Croazia 4
IQ - Iraq 4
JP - Giappone 4
MD - Moldavia 4
BD - Bangladesh 3
DK - Danimarca 3
HK - Hong Kong 3
NO - Norvegia 3
NZ - Nuova Zelanda 3
PH - Filippine 3
RO - Romania 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
CY - Cipro 2
GR - Grecia 2
HU - Ungheria 2
LT - Lituania 2
MM - Myanmar 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
MX - Messico 2
NE - Niger 2
SY - Repubblica araba siriana 2
ZA - Sudafrica 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
GE - Georgia 1
IM - Isola di Man 1
KW - Kuwait 1
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 1
LB - Libano 1
NG - Nigeria 1
NP - Nepal 1
RS - Serbia 1
TG - Togo 1
TN - Tunisia 1
Totale 4.599
Città #
Urbino 166
Fairfield 150
Jacksonville 150
Chandler 133
Ashburn 114
Wilmington 91
Dublin 75
Southend 70
Seattle 65
Houston 63
Cambridge 62
New York 62
Woodbridge 58
Rome 56
Helsinki 55
Milan 47
Ann Arbor 40
Nanjing 40
Omegna 39
Beijing 36
Dearborn 36
Princeton 36
Redwood City 34
Nanchang 23
Bremen 22
Mogliano 22
Seongnam 22
Izmir 21
Kuala Lumpur 20
Lima 18
Bologna 16
Chandigarh 16
Napoli 16
Vienna 16
Biella 15
San Mateo 15
Ascoli Piceno 14
Cascina 14
Florence 14
London 14
Düzce 13
Pisa 13
Hebei 12
Porto San Giorgio 12
San Benedetto Del Tronto 12
Tianjin 12
Ankara 11
Appignano 11
Islamabad 11
Toronto 11
Ho Chi Minh City 10
Lucca 10
Polverigi 10
Shenyang 10
Jakarta 9
Leawood 9
Marano Di Napoli 9
Ningbo 9
San Diego 9
Tehran 9
Ancona 8
Augusta 8
Iesi 8
Istanbul 8
Padova 8
Shanghai 8
Torino 8
Brno 7
Changsha 7
Como 7
Gaggiano 7
Mülheim 7
Taipei 7
Turin 7
Verona 7
Bandar Lampung 6
Cagliari 6
Cesena 6
Cesenatico 6
Civitanova Marche 6
Enschede 6
Folignano 6
Kota Kinabalu 6
Leeds 6
Marigliano 6
Menlo Park 6
Monza 6
Naples 6
Perth 6
Perugia 6
Pescara 6
San Benedetto del Tronto 6
San Francisco 6
Sanayi 6
Trento 6
Belluno 5
Bitetto 5
Castelbellino 5
Chicago 5
Evora 5
Totale 2.445
Nome #
Brand hate and non-repurchase intention – The mediator role of word-of-mouth. 231
Brand addiction: possibili cause ed effetti negativi sul comportamento dei consumatori 226
Brand haters: Caratteristiche e peculiarità di diverse categorie comportamentali 221
La comunicazione web dei quartieri fieristici 200
Experience Logic: The New Challenge for Trade Fairs 189
Brand hate and non-repurchase intention: A service context perspective in a cross-channel setting 180
Online presence, visibility and reputation: a systematic literature review in management studies 178
I concetti di visibilità, reputazione e popolarità online quali elementi definitori della presenza online: Una review della letteratura 170
Traits and peculiarities of different brand hate behaviours 169
La visibilità online nel comparto retail 164
Healthy lifestyle and food waste behavior 151
Trade shows and new media presence: The TS organizers’ perspective 149
Global sourcing processes in the Italian agricultural breweries 141
Brand addiction: Brand characteristics and psychological outcomes 136
LA VISIBILITÀ ON-LINE DELLE IMPRESE ALBERGHIERE: UN POSSIBILE MODELLO DI MISURAZIONE 134
Approccio sostenibile e manifestazioni di brand hate nel contesto offline e online 126
Cibo salutare e intenzioni di acquisto: il ruolo della multicanalità informativa e della conoscenza soggettiva 125
The Social media influence on the intellectual Capital growth of listed companies 112
The brand identity role and attitude toward donations: an American-Italian comparison in the higher education context 111
Overconfidence and International Performance: The Role of Intuition for International Strategic Decisions 101
Healthy Lifestyle and Food Waste Behaviors 99
Factors affecting the continuance intention of online food delivery services in the COVID-19 era 84
The impact of Web 2.0 on the marketing processes of restaurant businesses 83
The influence of socio-demographic factors on feelings of attachment, involvement, loyalty attitudes, and environmentally responsible behavior toward a cultural destination 82
La soddisfazione e il senso di appartenenza dei turisti nell’adozione di comportamenti responsabili: il ruolo del coinvolgimento on-site e social nell’ambito del turismo culturale 81
L’Importanza del Web 2.0 nel marketing della ristorazione: il caso dei ristoranti di Pesaro e Urbino 78
Decision-maker’s overconfidence and international performance: the role of the adoption of intuitive practices 75
Il consumo di prodotti alimentari locali come fattore di sostenibilità: un’indagine sui giovani 71
La logica esperienziale applicata alle strategie del comparto fieristico: Una review della letteratura 69
NEW MEDIA IN TRADE SHOWS Support tools or dominant solutions for the future? 69
Brand addiction in the context of COVID-19: A focus on food delivery services 65
Does trust play a role when it comes to donations? A comparison of Italian and US higher education institutions 64
Opportunità e limiti nell'utilizzo del sito web in chiave esperienziale nel contesto dei centri commerciali . 62
Global Start-ups and Born global Spin-offs: A Multiple Case study 58
Potenzialità e limiti nella gestione del sito web dei centri commerciali: Il caso italiano 55
Dal produttore al consumatore: Un’analisi neuroscientifica degli attributi associati alla sicurezza alimentare del prodotto 49
Addicted to you: The role of brand addiction and compulsive buying in consumers’ relationships with food brands 45
Fear of COVID-19 and consumers' food consumption attitudes: a focus on online food delivery services 44
Managing brand equity in the brewing sector 41
Predictors of continuance intention of online food delivery services: gender as moderator 35
La Comunicazione web dei quartieri fieristici italiani 33
L’effetto della Country-Of-Origin image sulla brand equity nel settore della birra 30
When collaborative consumption comes into action: exploring the motivations for fashion renting 26
LE ESPERIENZE CULTURALI COME MOTORE DEL BENESSERE NEL TURISMO: L'EFFETTO SULL’ATTACCAMENTO E LE INTENZIONI NEI CONFRONTI DELLA DESTINAZIONE TURISTICA 24
Cultural Sustainable Reputation delle destinazioni Unesco: uno studio tra comportamento sostenibile, soddisfazione e atteggiamenti di fedeltà 24
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment 23
The impact of COVID-19 on SMEs’ entrepreneurial elements 20
Digital transformation and marketing: a systematic and thematic literature review 14
Tourists' satisfaction and sense of belonging in adopting responsible behaviors: the role of on-site and social media involvement in cultural tourism 11
Brand addiction and compulsive buying in female consumers' relationships with food brands 8
Promoting access-based consumption practices through fashion renting: evidence from Italy 8
Understanding food safety and consumer perception: a mixed-method approach 6
Global vs. Local: A Quantitative Study of Factors Influencing Italian Consumers’ Preference in the Purchase of Food Products 5
Totale 4.755
Categoria #
all - tutte 16.115
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conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 16.115


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201958 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 18 40
2019/20201.038 65 26 60 160 104 87 130 107 87 79 45 88
2020/2021991 46 86 57 125 105 107 51 79 104 82 95 54
2021/2022698 39 56 49 151 49 33 18 73 61 30 34 105
2022/20231.009 81 60 31 65 125 122 39 99 162 43 80 102
2023/2024542 45 50 50 42 66 96 73 61 9 40 10 0
Totale 4.755