CURINA, ILARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.252
NA - Nord America 2.790
AS - Asia 1.806
SA - Sud America 282
AF - Africa 142
OC - Oceania 30
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 11
AN - Antartide 1
Totale 8.314
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.716
IT - Italia 1.703
CN - Cina 520
SG - Singapore 484
DE - Germania 226
BR - Brasile 210
UA - Ucraina 208
SE - Svezia 178
RU - Federazione Russa 170
GB - Regno Unito 163
TR - Turchia 135
VN - Vietnam 135
FR - Francia 123
IN - India 99
FI - Finlandia 96
ZA - Sudafrica 90
IE - Irlanda 85
ID - Indonesia 81
NL - Olanda 64
MY - Malesia 55
IR - Iran 40
PL - Polonia 40
CA - Canada 38
ES - Italia 38
PK - Pakistan 36
AT - Austria 35
HK - Hong Kong 33
KR - Corea 33
TW - Taiwan 30
MX - Messico 27
AU - Australia 26
AR - Argentina 25
PE - Perù 23
PT - Portogallo 23
BD - Bangladesh 21
JP - Giappone 21
EG - Egitto 18
BE - Belgio 16
CZ - Repubblica Ceca 15
PH - Filippine 13
HR - Croazia 12
KE - Kenya 12
SA - Arabia Saudita 12
TH - Thailandia 11
EU - Europa 9
MA - Marocco 9
EC - Ecuador 8
LT - Lituania 8
CL - Cile 7
IQ - Iraq 7
CH - Svizzera 6
CO - Colombia 6
MD - Moldavia 6
LV - Lettonia 5
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 5
UZ - Uzbekistan 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CY - Cipro 4
IL - Israele 4
LK - Sri Lanka 4
NO - Norvegia 4
NZ - Nuova Zelanda 4
DK - Danimarca 3
HU - Ungheria 3
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 3
NG - Nigeria 3
RO - Romania 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
BG - Bulgaria 2
BO - Bolivia 2
CR - Costa Rica 2
DO - Repubblica Dominicana 2
DZ - Algeria 2
EE - Estonia 2
GR - Grecia 2
IM - Isola di Man 2
IS - Islanda 2
MM - Myanmar 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
NE - Niger 2
NP - Nepal 2
RS - Serbia 2
SY - Repubblica araba siriana 2
TN - Tunisia 2
ZW - Zimbabwe 2
AM - Armenia 1
AQ - Antartide 1
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
BN - Brunei Darussalam 1
DM - Dominica 1
GD - Grenada 1
GE - Georgia 1
GT - Guatemala 1
KN - Saint Kitts e Nevis 1
KW - Kuwait 1
KZ - Kazakistan 1
LB - Libano 1
LU - Lussemburgo 1
ML - Mali 1
Totale 8.310
Città #
Dallas 428
Ashburn 303
Urbino 227
Singapore 226
Fairfield 150
Jacksonville 150
Chandler 133
Beijing 109
New York 96
Wilmington 91
Dublin 79
Rome 79
Milan 78
Boardman 73
Southend 70
Houston 69
Seattle 68
Cambridge 62
Helsinki 60
Los Angeles 59
Woodbridge 58
Munich 50
Ho Chi Minh City 47
Nanjing 43
Ann Arbor 40
Omegna 39
Dearborn 36
Princeton 36
Redwood City 34
Istanbul 33
Santa Clara 30
Hong Kong 29
Hanoi 28
Moscow 28
Chicago 24
Kuala Lumpur 24
Nanchang 23
São Paulo 23
Bremen 22
Jakarta 22
Mogliano 22
Seongnam 22
Bologna 21
Izmir 21
London 21
Vienna 21
Buffalo 19
Florence 19
Ankara 18
Lima 18
Ascoli Piceno 17
Council Bluffs 17
Warsaw 17
Chandigarh 16
Düzce 16
Napoli 16
Shanghai 16
Tianjin 16
Turin 16
Turku 16
Biella 15
Filottrano 15
Guangzhou 15
Macerata 15
Nuremberg 15
Perugia 15
San Mateo 15
Tokyo 15
Toronto 15
Amsterdam 14
Cascina 14
Lappeenranta 14
San Francisco 14
Stockholm 14
Islamabad 13
Pisa 13
Ancona 12
Chennai 12
Düsseldorf 12
Frankfurt am Main 12
Hebei 12
Pescara 12
Porto San Giorgio 12
San Benedetto Del Tronto 12
Appignano 11
Boydton 11
Brooklyn 11
Naples 11
Shenyang 11
Taipei 11
Tehran 11
Lucca 10
Mexico City 10
Polverigi 10
Boston 9
Changsha 9
Johannesburg 9
Leawood 9
Marano Di Napoli 9
Ningbo 9
Totale 4.132
Nome #
Brand addiction: possibili cause ed effetti negativi sul comportamento dei consumatori 338
Brand hate and non-repurchase intention – The mediator role of word-of-mouth. 331
Online presence, visibility and reputation: a systematic literature review in management studies 304
Brand haters: Caratteristiche e peculiarità di diverse categorie comportamentali 290
Brand hate and non-repurchase intention: A service context perspective in a cross-channel setting 279
Experience Logic: The New Challenge for Trade Fairs 242
When brand activism meets adversity: consumer reactions to performance- and value-related crises of varying severity 230
Brand addiction: Brand characteristics and psychological outcomes 221
La comunicazione web dei quartieri fieristici 218
Traits and peculiarities of different brand hate behaviours 212
I concetti di visibilità, reputazione e popolarità online quali elementi definitori della presenza online: Una review della letteratura 204
Approccio sostenibile e manifestazioni di brand hate nel contesto offline e online 202
Trade shows and new media presence: The TS organizers’ perspective 190
Healthy lifestyle and food waste behavior 188
Global sourcing processes in the Italian agricultural breweries 187
LA VISIBILITÀ ON-LINE DELLE IMPRESE ALBERGHIERE: UN POSSIBILE MODELLO DI MISURAZIONE 182
La visibilità online nel comparto retail 179
Cibo salutare e intenzioni di acquisto: il ruolo della multicanalità informativa e della conoscenza soggettiva 173
Decision-maker’s overconfidence and international performance: the role of the adoption of intuitive practices 163
The influence of socio-demographic factors on feelings of attachment, involvement, loyalty attitudes, and environmentally responsible behavior toward a cultural destination 159
The brand identity role and attitude toward donations: an American-Italian comparison in the higher education context 153
The Social media influence on the intellectual Capital growth of listed companies 148
Brand addiction in the context of COVID-19: A focus on food delivery services 144
La soddisfazione e il senso di appartenenza dei turisti nell’adozione di comportamenti responsabili: il ruolo del coinvolgimento on-site e social nell’ambito del turismo culturale 136
The strength of stance: The impact of brand activism on resistance to negative information, purchasing, and premium paying intents across different types of failures 136
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment 134
Factors affecting the continuance intention of online food delivery services in the COVID-19 era 134
Il consumo di prodotti alimentari locali come fattore di sostenibilità: un’indagine sui giovani 130
Overconfidence and International Performance: The Role of Intuition for International Strategic Decisions 130
La logica esperienziale applicata alle strategie del comparto fieristico: Una review della letteratura 129
The impact of Web 2.0 on the marketing processes of restaurant businesses 123
Healthy Lifestyle and Food Waste Behaviors 121
Does trust play a role when it comes to donations? A comparison of Italian and US higher education institutions 121
L’Importanza del Web 2.0 nel marketing della ristorazione: il caso dei ristoranti di Pesaro e Urbino 115
LE ESPERIENZE CULTURALI COME MOTORE DEL BENESSERE NEL TURISMO: L'EFFETTO SULL’ATTACCAMENTO E LE INTENZIONI NEI CONFRONTI DELLA DESTINAZIONE TURISTICA 102
Addicted to you: The role of brand addiction and compulsive buying in consumers’ relationships with food brands 101
Digital transformation and marketing: a systematic and thematic literature review 100
Global Start-ups and Born global Spin-offs: A Multiple Case study 98
Dal produttore al consumatore: Un’analisi neuroscientifica degli attributi associati alla sicurezza alimentare del prodotto 97
Fear of COVID-19 and consumers' food consumption attitudes: a focus on online food delivery services 97
NEW MEDIA IN TRADE SHOWS Support tools or dominant solutions for the future? 96
Brand addiction and compulsive buying in female consumers' relationships with food brands 93
Cultural Sustainable Reputation delle destinazioni Unesco: uno studio tra comportamento sostenibile, soddisfazione e atteggiamenti di fedeltà 93
Destinazioni culturali vs. Naturali: l’influenza della credibilità percepita dei virtual influencer sugli atteggiamenti e il coinvolgimento degli utenti 91
Enhancing well-being in cultural tourism: the role of experiences and information sharing 88
L'attivismo dei brand in tempi di crisi: uno studio sperimentale 87
Predictors of continuance intention of online food delivery services: gender as moderator 82
The Strategic Role of Professional Social Media in Franchisee Recruitment and Network Expansion: Insights from Italian Franchisors 77
Opportunità e limiti nell'utilizzo del sito web in chiave esperienziale nel contesto dei centri commerciali . 77
Potenzialità e limiti nella gestione del sito web dei centri commerciali: Il caso italiano 71
Managing brand equity in the brewing sector 67
Promoting access-based consumption practices through fashion renting: evidence from Italy 66
Global vs. Local: A Quantitative Study of Factors Influencing Italian Consumers’ Preference in the Purchase of Food Products 63
La Comunicazione web dei quartieri fieristici italiani 63
Understanding food safety and consumer perception: a mixed-method approach 62
AI, human or a blend? How the educational content creator influences consumer engagement and brand-related outcomes 60
Unlocking destination cultural reputation: the role of sustainable on-site activity involvement as moderator 60
Tourists' satisfaction and sense of belonging in adopting responsible behaviors: the role of on-site and social media involvement in cultural tourism 58
When collaborative consumption comes into action: exploring the motivations for fashion renting 55
L’effetto della Country-Of-Origin image sulla brand equity nel settore della birra 54
Generative AI and Human Advice: User Perceptions, Intentions, and Behavior Across Pre-visit and On-site Travel Stages 45
The impact of COVID-19 on SMEs’ entrepreneurial elements 45
Perceived psychic distance and global sourcing processes in the Italian craft beer sector 39
Totale 8.533
Categoria #
all - tutte 32.818
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 32.818


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021572 0 0 0 0 0 107 51 79 104 82 95 54
2021/2022698 39 56 49 151 49 33 18 73 61 30 34 105
2022/20231.009 81 60 31 65 125 122 39 99 162 43 80 102
2023/2024653 45 50 50 42 66 96 73 61 9 40 54 67
2024/20251.510 114 46 208 88 52 106 194 138 126 128 181 129
2025/20262.157 311 356 512 610 345 23 0 0 0 0 0 0
Totale 8.533