CURINA, ILARIA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.426
NA - Nord America 1.493
AS - Asia 695
AF - Africa 115
SA - Sud America 43
OC - Oceania 27
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 11
Totale 4.810
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.469
IT - Italia 1.381
UA - Ucraina 205
CN - Cina 199
SE - Svezia 163
DE - Germania 133
GB - Regno Unito 128
TR - Turchia 117
FR - Francia 87
IE - Irlanda 82
ZA - Sudafrica 80
IN - India 69
FI - Finlandia 65
ID - Indonesia 50
MY - Malesia 43
SG - Singapore 36
IR - Iran 34
KR - Corea 30
PL - Polonia 27
AT - Austria 26
PK - Pakistan 26
VN - Vietnam 26
NL - Olanda 25
AU - Australia 23
PE - Perù 22
CA - Canada 21
TW - Taiwan 20
BR - Brasile 18
ES - Italia 17
PT - Portogallo 17
BE - Belgio 16
EG - Egitto 13
CZ - Repubblica Ceca 12
EU - Europa 9
MA - Marocco 8
KE - Kenya 7
RU - Federazione Russa 6
SA - Arabia Saudita 6
TH - Thailandia 6
CH - Svizzera 5
BD - Bangladesh 4
HR - Croazia 4
IQ - Iraq 4
JP - Giappone 4
MD - Moldavia 4
NZ - Nuova Zelanda 4
DK - Danimarca 3
HK - Hong Kong 3
NG - Nigeria 3
NO - Norvegia 3
PH - Filippine 3
RO - Romania 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
A2 - ???statistics.table.value.countryCode.A2??? 2
CY - Cipro 2
GR - Grecia 2
HU - Ungheria 2
IM - Isola di Man 2
LA - Repubblica Popolare Democratica del Laos 2
LT - Lituania 2
MM - Myanmar 2
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 2
MX - Messico 2
NE - Niger 2
SY - Repubblica araba siriana 2
BA - Bosnia-Erzegovina 1
BH - Bahrain 1
CL - Cile 1
CO - Colombia 1
EC - Ecuador 1
EE - Estonia 1
GE - Georgia 1
KN - Saint Kitts e Nevis 1
KW - Kuwait 1
LB - Libano 1
NP - Nepal 1
RS - Serbia 1
TG - Togo 1
TN - Tunisia 1
Totale 4.810
Città #
Urbino 170
Fairfield 150
Jacksonville 150
Chandler 133
Ashburn 115
Wilmington 91
Dublin 75
Southend 70
Seattle 65
Houston 63
Cambridge 62
New York 62
Woodbridge 58
Rome 56
Helsinki 55
Milan 50
Ann Arbor 40
Nanjing 40
Omegna 39
Beijing 36
Dearborn 36
Princeton 36
Redwood City 34
Istanbul 29
Nanchang 23
Bremen 22
Mogliano 22
Seongnam 22
Izmir 21
Kuala Lumpur 20
Lima 18
Bologna 16
Chandigarh 16
Napoli 16
Vienna 16
Biella 15
San Mateo 15
Ascoli Piceno 14
Cascina 14
Florence 14
Jakarta 14
London 14
Singapore 14
Düzce 13
Pisa 13
Ankara 12
Hebei 12
Ho Chi Minh City 12
Porto San Giorgio 12
San Benedetto Del Tronto 12
Tianjin 12
Appignano 11
Islamabad 11
Toronto 11
Lucca 10
Polverigi 10
Shenyang 10
Leawood 9
Marano Di Napoli 9
Ningbo 9
Perugia 9
San Diego 9
Tehran 9
Ancona 8
Augusta 8
Iesi 8
Padova 8
Shanghai 8
Torino 8
Boardman 7
Brno 7
Changsha 7
Como 7
Gaggiano 7
Hanoi 7
Lappeenranta 7
Mülheim 7
Taipei 7
Turin 7
Verona 7
Bandar Lampung 6
Cagliari 6
Cesena 6
Cesenatico 6
Chicago 6
Civitanova Marche 6
Council Bluffs 6
Enschede 6
Folignano 6
Kota Kinabalu 6
Leeds 6
Marigliano 6
Menlo Park 6
Monza 6
Naples 6
Perth 6
Pescara 6
San Benedetto del Tronto 6
San Francisco 6
Sanayi 6
Totale 2.501
Nome #
Brand hate and non-repurchase intention – The mediator role of word-of-mouth. 263
Brand haters: Caratteristiche e peculiarità di diverse categorie comportamentali 229
Brand addiction: possibili cause ed effetti negativi sul comportamento dei consumatori 227
La comunicazione web dei quartieri fieristici 202
Experience Logic: The New Challenge for Trade Fairs 189
Online presence, visibility and reputation: a systematic literature review in management studies 185
Brand hate and non-repurchase intention: A service context perspective in a cross-channel setting 184
Traits and peculiarities of different brand hate behaviours 171
I concetti di visibilità, reputazione e popolarità online quali elementi definitori della presenza online: Una review della letteratura 170
La visibilità online nel comparto retail 164
Healthy lifestyle and food waste behavior 152
Trade shows and new media presence: The TS organizers’ perspective 149
Global sourcing processes in the Italian agricultural breweries 142
Brand addiction: Brand characteristics and psychological outcomes 138
LA VISIBILITÀ ON-LINE DELLE IMPRESE ALBERGHIERE: UN POSSIBILE MODELLO DI MISURAZIONE 135
Approccio sostenibile e manifestazioni di brand hate nel contesto offline e online 133
Cibo salutare e intenzioni di acquisto: il ruolo della multicanalità informativa e della conoscenza soggettiva 128
The brand identity role and attitude toward donations: an American-Italian comparison in the higher education context 113
The Social media influence on the intellectual Capital growth of listed companies 113
Overconfidence and International Performance: The Role of Intuition for International Strategic Decisions 103
Healthy Lifestyle and Food Waste Behaviors 99
Factors affecting the continuance intention of online food delivery services in the COVID-19 era 95
The influence of socio-demographic factors on feelings of attachment, involvement, loyalty attitudes, and environmentally responsible behavior toward a cultural destination 87
The impact of Web 2.0 on the marketing processes of restaurant businesses 83
La soddisfazione e il senso di appartenenza dei turisti nell’adozione di comportamenti responsabili: il ruolo del coinvolgimento on-site e social nell’ambito del turismo culturale 81
Il consumo di prodotti alimentari locali come fattore di sostenibilità: un’indagine sui giovani 81
L’Importanza del Web 2.0 nel marketing della ristorazione: il caso dei ristoranti di Pesaro e Urbino 79
Decision-maker’s overconfidence and international performance: the role of the adoption of intuitive practices 77
NEW MEDIA IN TRADE SHOWS Support tools or dominant solutions for the future? 71
Brand addiction in the context of COVID-19: A focus on food delivery services 71
La logica esperienziale applicata alle strategie del comparto fieristico: Una review della letteratura 70
Does trust play a role when it comes to donations? A comparison of Italian and US higher education institutions 66
Opportunità e limiti nell'utilizzo del sito web in chiave esperienziale nel contesto dei centri commerciali . 62
Global Start-ups and Born global Spin-offs: A Multiple Case study 59
Dal produttore al consumatore: Un’analisi neuroscientifica degli attributi associati alla sicurezza alimentare del prodotto 58
Potenzialità e limiti nella gestione del sito web dei centri commerciali: Il caso italiano 55
Fear of COVID-19 and consumers' food consumption attitudes: a focus on online food delivery services 49
Addicted to you: The role of brand addiction and compulsive buying in consumers’ relationships with food brands 46
Managing brand equity in the brewing sector 43
Brand hate and consumers’ responses: An analysis in the offline and online environment 41
Predictors of continuance intention of online food delivery services: gender as moderator 36
When collaborative consumption comes into action: exploring the motivations for fashion renting 34
Cultural Sustainable Reputation delle destinazioni Unesco: uno studio tra comportamento sostenibile, soddisfazione e atteggiamenti di fedeltà 34
La Comunicazione web dei quartieri fieristici italiani 33
LE ESPERIENZE CULTURALI COME MOTORE DEL BENESSERE NEL TURISMO: L'EFFETTO SULL’ATTACCAMENTO E LE INTENZIONI NEI CONFRONTI DELLA DESTINAZIONE TURISTICA 32
L’effetto della Country-Of-Origin image sulla brand equity nel settore della birra 31
The impact of COVID-19 on SMEs’ entrepreneurial elements 21
Digital transformation and marketing: a systematic and thematic literature review 18
Tourists' satisfaction and sense of belonging in adopting responsible behaviors: the role of on-site and social media involvement in cultural tourism 15
Brand addiction and compulsive buying in female consumers' relationships with food brands 13
Promoting access-based consumption practices through fashion renting: evidence from Italy 13
Understanding food safety and consumer perception: a mixed-method approach 11
Unlocking destination cultural reputation: the role of sustainable on-site activity involvement as moderator 7
Global vs. Local: A Quantitative Study of Factors Influencing Italian Consumers’ Preference in the Purchase of Food Products 6
Totale 4.967
Categoria #
all - tutte 18.314
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patent - brevetti 0
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Totale 18.314


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/20201.038 65 26 60 160 104 87 130 107 87 79 45 88
2020/2021991 46 86 57 125 105 107 51 79 104 82 95 54
2021/2022698 39 56 49 151 49 33 18 73 61 30 34 105
2022/20231.009 81 60 31 65 125 122 39 99 162 43 80 102
2023/2024653 45 50 50 42 66 96 73 61 9 40 54 67
2024/2025101 101 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 4.967