CONTI, EMANUELA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 3.056
NA - Nord America 2.158
AS - Asia 1.077
OC - Oceania 44
SA - Sud America 42
AF - Africa 30
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 6.416
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.110
IT - Italia 1.504
CN - Cina 467
GB - Regno Unito 397
UA - Ucraina 345
TR - Turchia 174
SG - Singapore 141
FR - Francia 130
DE - Germania 115
IE - Irlanda 107
SE - Svezia 96
FI - Finlandia 86
KR - Corea 54
AU - Australia 42
PH - Filippine 39
PL - Polonia 39
CA - Canada 35
IN - India 30
NL - Olanda 30
CH - Svizzera 29
PT - Portogallo 27
ID - Indonesia 26
BE - Belgio 25
GR - Grecia 25
HK - Hong Kong 25
RU - Federazione Russa 24
MY - Malesia 23
PE - Perù 21
RO - Romania 14
TW - Taiwan 13
VN - Vietnam 12
ES - Italia 11
JP - Giappone 11
NP - Nepal 11
MX - Messico 10
PK - Pakistan 10
ZA - Sudafrica 10
IR - Iran 9
LT - Lituania 9
AR - Argentina 8
BG - Bulgaria 7
AT - Austria 6
EU - Europa 6
ZW - Zimbabwe 6
BR - Brasile 5
CO - Colombia 5
HR - Croazia 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
CZ - Repubblica Ceca 4
DK - Danimarca 4
IL - Israele 4
PS - Palestinian Territory 4
TH - Thailandia 4
KZ - Kazakistan 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
MT - Malta 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
BJ - Benin 2
EG - Egitto 2
GH - Ghana 2
JO - Giordania 2
LB - Libano 2
LV - Lettonia 2
MW - Malawi 2
NO - Norvegia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
RS - Serbia 2
SS - ???statistics.table.value.countryCode.SS??? 2
TN - Tunisia 2
UZ - Uzbekistan 2
A1 - Anonimo 1
AZ - Azerbaigian 1
BZ - Belize 1
CL - Cile 1
CY - Cipro 1
EE - Estonia 1
ET - Etiopia 1
FK - Isole Falkland (Malvinas) 1
HN - Honduras 1
HU - Ungheria 1
IM - Isola di Man 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
PR - Porto Rico 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
TG - Togo 1
TZ - Tanzania 1
VE - Venezuela 1
Totale 6.416
Città #
Southend 307
Jacksonville 266
Chandler 198
Fairfield 136
Nanjing 110
Woodbridge 107
Ann Arbor 105
Ashburn 105
Dublin 105
Singapore 105
Wilmington 105
Houston 101
Rome 95
Urbino 89
Izmir 85
New York 82
Boardman 76
Cambridge 65
Ancona 57
Helsinki 55
Seattle 55
Princeton 51
Milan 43
San Mateo 41
Nanchang 38
Istanbul 35
Seongnam 35
Verona 35
Hebei 30
Beijing 29
Shenyang 27
Bologna 26
Napoli 23
Denton 22
Athens 21
Bremen 21
Lima 21
Changsha 20
Naples 20
Kraków 19
Redwood City 19
Shanghai 19
Jiaxing 18
Kunming 18
San Francisco 18
Brussels 17
Melbourne 17
Tianjin 15
Toronto 14
Central 13
Padova 13
Mumbai 12
San Diego 12
Kathmandu 11
Perugia 11
Turin 11
Bari 10
Cagliari 10
Fano 10
Gualdo Tadino 10
London 10
Shenzhen 10
Corroios 9
Dallas 9
Kajang 9
Paris 9
Sydney 9
Villa Bartolomea 9
Çanakkale 9
Asso 8
Bergamo 8
Iesi 8
Jakarta 8
Jesi 8
Macerata 8
Modena 8
Salerno 8
Amsterdam 7
Ankara 7
Antwerp 7
Augusta 7
Caserta 7
Castronno 7
Catania 7
Florence 7
Islamabad 7
Jinan 7
Lanzhou 7
Leawood 7
Los Angeles 7
Palermo 7
Pozzuoli 7
Rimini 7
Santa Clara 7
Udine 7
Angri 6
Guangzhou 6
Hangzhou 6
Morden 6
Munich 6
Totale 3.547
Nome #
Museum visitors’ profiling in the experiential perspective, value co-creation and implications for museums and destinations: an exploratory study from Italy 388
LA CO-CREAZIONE DI VALORE NEI BUSINESS MODEL DIGITALI: IL CASO XELEXIA 258
Approcci di marketing per la piccola impresa: il caso Eva Garden Srl 242
Design-driven innovation, quality, and customer value in manufacturing companies 221
Business model e co-creazione del valore: il caso XELEXIA 219
Il ruolo della creatività e della cultura nelle strategie competitive sui mercati esteri: il caso Brandina Srl 214
La co-creazione delle esperienze museali. Un’indagine esplorativa sui visitatori della Galleria Nazionale delle Marche 212
Strumenti e metriche di Content Marketing nelle imprese di consulenza: risultati preliminari 210
The experiential offering system of museums: evidence from Italy 183
The role of luxury and contemporary collections in the experience economy. Preliminary results. 173
Structure and expression of the human ubiquitin fusion-degradation gene (UFD1L) 172
Il restauro di opere d’arte in Italia e il processo di creazione del valore. Evidenze empiriche dalla provincia di Pesaro e Urbino (Italia). 164
The Experiential Approach in the Cosmetics Industry: the Eva Garden Case Study 155
The process of valorizing widespread cultural heritage. A Case Study on The Washington Patrignani Maritime Museum of Pesaro (Italy). 145
Organizational variables influencing the creativity of industrial designers: the IFI S.p.a. case study 131
The mediating role of visitor satisfaction in the relationship between museum experiences and word-of-mouth: evidence from Italy 125
Gli aspetti organizzativi e i fattori istituzionali dell’industria del software in Italia e in Irlanda 123
La valutazione della performance strategica di una piccola impresa: il caso bartolucci francesco s.r.l. 121
The Museum Offering System from the Experiential Perspective: The National Gallery of the Marche Case Study 114
The Impact of Mobile Technologies on the Museum Experience 112
The role of the museumscape on positive word-of-mouth: examining Italian museums 111
Le "esperienze turistico-culturali": creare valore per i turisti culturali e gli stakeholder e valorizzare il patrimonio culturale della destinazione turistica. Il caso "Marcheholiday". 109
CONTENT MARKETING TOOLS AND METRICS IN CONSULTING FIRMS: PRELIMINARY RESULTS 109
Il ruolo del design nei processi innovativi e di creazione del valore. Aspetti concettuali ed evidenze empiriche 107
Bridging Theory and Practice in Humane Entrepreneurship: Insights from Italian Small and Medium Enterprises 107
Trade Associations as Mediators between Designer Professionals, SMEs, and Regional Development 105
Organisational characteristics, managerial practices and learning: the experience of a multinational company - Master of Philosophy (parte integrante del Dottorato di Ricerca) presso la Facoltà di Business Administration della Manchester Business School, Università di Manchester 105
Il ruolo strategico del design industriale nelle piccole e medie imprese. Il caso IFI S.p.a 100
Domanda di esperienze esclusive e ruolo del lusso e del collezionismo contemporaneo. Risultati preliminari 96
Il brand UNESCO e la sostenibilità nella percezione dei turisti: il caso di Urbino 92
The value generation process in art restoration companies 91
Design-driven innovation: exploring new product development in the home appliances and furniture industry 88
La valorizzazione del patrimonio culturale diffuso - Un’indagine sulla fruizione culturale dei pesaresi e ipotesi di valorizzazione del Museo della Marineria Washington Patrignani e del Teatro La Piccola Ribalta 87
How do environmental sustainability factors influence the purchasing choices of Generation Z consumers for cosmetic products? An exploratory study. 84
LA VALORIZZAZIONE DEL PATRIMONIO CULTURALE DIFFUSO. Indagine sui fruitori culturali di Pesaro e ipotesi di valorizzazione del Museo della Marineria Washington Patrignani e del Teatro La Piccola Ribalta. 84
The Impact of Services and the Experiential Components on the Global Customer Experience: Preliminary Results from an Italian Art City 83
Cultural Heritage Valorization through Citizen Participation. Evidence from Italy 83
Gli ostacoli alla fruizione del melodramma e le potenzialità delle “esperienze liriche”: un’indagine esplorativa realizzata a Pesaro sui giovani potenziali fruitori con elevato livello di istruzione 81
The relationship between tourist’s characteristics and tourist’s behavior and the perceived experience of visiting an art city: evidence from Italy 78
INTERCULTURAL ASPECTS OF CUSTOMER CARE IN SMALL- AND MEDIUM-SIZED COMPANIES IN THE EURO-MEDITERRANEAN AREA 78
La valorizzazione socio-economica del patrimonio culturale 74
Tutela e valorizzazione del patrimonio culturale: verso un modello di gestione integrata 73
L’orientamento al marketing dei teatri lirici italiani: un’indagine esplorativa sugli spettatori del Rossini Opera Festival 67
Segmenting cultural consumers in the experiential perspective: does it make sense? 67
Visiting a cultural city in the experiential perspective: the case of Urbino* 62
Enhancing the Heritage Experience Through ICTs: the “National Gallery of the Marche” Case Study 60
Improvisation music and art festivals and sustainability: the case of “Free Theatre of Monte Nerone” 59
The Elements that make a Humane Enterprise: Humane Entrepreneurship and The loccioni case 59
Le imprese familiari. Fisionomia di un fenomeno in evoluzione 59
La creazione del valore per il consumatore culturale: il caso ‘Musei in Rete Valle del Metauro 58
Profile and behaviors of cultural tourists. Evidence from Italy 58
Applying the ‘servicescape theory’ to the museums: first evidence from Italy 49
Communicating Food Safety in Italian Agri-Food Companies: the entrepreneurial perspective 46
The impact of digitalization on design-driven innovation: some insights 43
How Environmental Sustainability Impacts on Design Driven Product Strategies 41
Lean and corporate social responsibility: a systematic literature review 33
Navigating pricing strategies in the video game industry: evidence from passionate gamers. 31
The impact of digitalization on marketing activities in manufacturing companies 29
26th Excellence In Services International Conference EISIC 29
The relationship between brands and influencers: an exploratory study in the hospitality industry 26
How does communication in SMEs change in the digital era?Some insights from the entrepreneurial perspective 25
Motivations to use Social Media, Socio-Demographic Characteristics, and Perceived Quality of Life of Italian Generation Z 23
Traditional and environmentally friendly attributes in products of highly design-oriented firms: an exploratory study in the perception of Italian entrepreneurs 22
“Exploring the Influence of Digital Communication Tools on Reputation and Loyalty: A Study of Agri-food Firms”, in Ciasullo M., Brunetti F. e Martin J. (eds.) Embracing Sustainability Management Through Excellence in Services 21
Exploring Eco-Design Strategies in Italian Design-Driven Firms 20
The Impact of Digitalization on Business Functions in Manufacturing Small and Medium-Sized Enterprises: An Empirical Study from the Entrepreneurial Perspective 10
Totale 6.704
Categoria #
all - tutte 23.563
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Totale 23.563


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020464 0 0 0 0 22 53 114 89 22 62 38 64
2020/2021854 17 59 41 62 40 78 77 77 111 68 194 30
2021/2022769 65 76 61 82 40 25 28 51 84 40 48 169
2022/20231.259 119 81 39 119 158 173 82 77 178 64 87 82
2023/2024634 55 49 38 43 44 128 47 38 14 93 53 32
2024/2025650 111 126 227 112 74 0 0 0 0 0 0 0
Totale 6.704