CONTI, EMANUELA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.834
NA - Nord America 1.972
AS - Asia 750
OC - Oceania 32
SA - Sud America 24
AF - Africa 22
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 5.643
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.939
IT - Italia 1.378
GB - Regno Unito 390
CN - Cina 364
UA - Ucraina 345
TR - Turchia 117
IE - Irlanda 113
DE - Germania 111
FR - Francia 108
SE - Svezia 97
FI - Finlandia 75
KR - Corea 49
PL - Polonia 38
BE - Belgio 36
PH - Filippine 34
CA - Canada 31
AU - Australia 30
IN - India 28
HK - Hong Kong 25
NL - Olanda 23
PT - Portogallo 22
RU - Federazione Russa 21
ID - Indonesia 20
CH - Svizzera 19
MY - Malesia 19
SG - Singapore 19
ES - Italia 10
GR - Grecia 10
RO - Romania 10
TW - Taiwan 10
ZA - Sudafrica 10
IR - Iran 9
JP - Giappone 9
PK - Pakistan 9
AR - Argentina 8
EU - Europa 6
PE - Perù 6
VN - Vietnam 6
BR - Brasile 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
DK - Danimarca 4
IL - Israele 4
NP - Nepal 4
PS - Palestinian Territory 4
TH - Thailandia 4
KZ - Kazakistan 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
MT - Malta 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
AT - Austria 2
CO - Colombia 2
EG - Egitto 2
GH - Ghana 2
HR - Croazia 2
LB - Libano 2
LT - Lituania 2
LV - Lettonia 2
MW - Malawi 2
NO - Norvegia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
RS - Serbia 2
SS - ???statistics.table.value.countryCode.SS??? 2
TN - Tunisia 2
UZ - Uzbekistan 2
A1 - Anonimo 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EE - Estonia 1
ET - Etiopia 1
FK - Isole Falkland (Malvinas) 1
HU - Ungheria 1
IM - Isola di Man 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MX - Messico 1
PR - Porto Rico 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
TG - Togo 1
TZ - Tanzania 1
VE - Venezuela 1
Totale 5.643
Città #
Southend 307
Jacksonville 266
Chandler 198
Fairfield 136
Dublin 111
Nanjing 110
Woodbridge 107
Ann Arbor 105
Wilmington 105
Houston 101
Ashburn 87
Urbino 85
Izmir 84
Rome 79
Cambridge 65
New York 62
Seattle 55
Ancona 51
Princeton 51
Helsinki 49
San Mateo 41
Milan 38
Nanchang 38
Seongnam 35
Brussels 32
Verona 31
Hebei 30
Shenyang 27
Beijing 26
Napoli 23
Denton 22
Bremen 21
Changsha 20
Kraków 19
Redwood City 19
Kunming 18
San Francisco 18
Jiaxing 15
Naples 15
Tianjin 15
Central 13
Padova 13
Toronto 13
Bologna 12
Mumbai 12
San Diego 12
Turin 11
Bari 10
Cagliari 10
Gualdo Tadino 10
London 10
Corroios 9
Kajang 9
Paris 9
Sydney 9
Villa Bartolomea 9
Asso 8
Boardman 8
Fano 8
Iesi 8
Jesi 8
Salerno 8
Ankara 7
Augusta 7
Bergamo 7
Caserta 7
Castronno 7
Catania 7
Dallas 7
Florence 7
Islamabad 7
Lanzhou 7
Leawood 7
Melbourne 7
Palermo 7
Pozzuoli 7
Rimini 7
Udine 7
Angri 6
Athens 6
Jakarta 6
Jinan 6
Lima 6
Macerata 6
Morden 6
Munich 6
Parma 6
Serra 6
Torre San Patrizio 6
Bern 5
Brescia 5
Cassano D'adda 5
Castel di Lama 5
Castellanza 5
Central District 5
Changchun 5
Cingoli 5
Codogno 5
Collegno 5
Crespiatica 5
Totale 3.169
Nome #
Museum visitors’ profiling in the experiential perspective, value co-creation and implications for museums and destinations: an exploratory study from Italy 332
LA CO-CREAZIONE DI VALORE NEI BUSINESS MODEL DIGITALI: IL CASO XELEXIA 258
Approcci di marketing per la piccola impresa: il caso Eva Garden Srl 234
Business model e co-creazione del valore: il caso XELEXIA 211
Design-driven innovation, quality, and customer value in manufacturing companies 208
Strumenti e metriche di Content Marketing nelle imprese di consulenza: risultati preliminari 206
La co-creazione delle esperienze museali. Un’indagine esplorativa sui visitatori della Galleria Nazionale delle Marche 201
Il ruolo della creatività e della cultura nelle strategie competitive sui mercati esteri: il caso Brandina Srl 200
The experiential offering system of museums: evidence from Italy 172
Structure and expression of the human ubiquitin fusion-degradation gene (UFD1L) 168
Il restauro di opere d’arte in Italia e il processo di creazione del valore. Evidenze empiriche dalla provincia di Pesaro e Urbino (Italia). 155
The role of luxury and contemporary collections in the experience economy. Preliminary results. 153
The Experiential Approach in the Cosmetics Industry: the Eva Garden Case Study 152
The process of valorizing widespread cultural heritage. A Case Study on The Washington Patrignani Maritime Museum of Pesaro (Italy). 139
La valutazione della performance strategica di una piccola impresa: il caso bartolucci francesco s.r.l. 117
Organizational variables influencing the creativity of industrial designers: the IFI S.p.a. case study 117
The mediating role of visitor satisfaction in the relationship between museum experiences and word-of-mouth: evidence from Italy 113
Gli aspetti organizzativi e i fattori istituzionali dell’industria del software in Italia e in Irlanda 111
The Museum Offering System from the Experiential Perspective: The National Gallery of the Marche Case Study 109
The Impact of Mobile Technologies on the Museum Experience 106
Le "esperienze turistico-culturali": creare valore per i turisti culturali e gli stakeholder e valorizzare il patrimonio culturale della destinazione turistica. Il caso "Marcheholiday". 104
Il ruolo del design nei processi innovativi e di creazione del valore. Aspetti concettuali ed evidenze empiriche 104
Trade Associations as Mediators between Designer Professionals, SMEs, and Regional Development 101
CONTENT MARKETING TOOLS AND METRICS IN CONSULTING FIRMS: PRELIMINARY RESULTS 101
Organisational characteristics, managerial practices and learning: the experience of a multinational company - Master of Philosophy (parte integrante del Dottorato di Ricerca) presso la Facoltà di Business Administration della Manchester Business School, Università di Manchester 100
Il ruolo strategico del design industriale nelle piccole e medie imprese. Il caso IFI S.p.a 95
The role of the museumscape on positive word-of-mouth: examining Italian museums 88
The value generation process in art restoration companies 86
LA VALORIZZAZIONE DEL PATRIMONIO CULTURALE DIFFUSO. Indagine sui fruitori culturali di Pesaro e ipotesi di valorizzazione del Museo della Marineria Washington Patrignani e del Teatro La Piccola Ribalta. 85
Il brand UNESCO e la sostenibilità nella percezione dei turisti: il caso di Urbino 85
Domanda di esperienze esclusive e ruolo del lusso e del collezionismo contemporaneo. Risultati preliminari 84
Bridging Theory and Practice in Humane Entrepreneurship: Insights from Italian Small and Medium Enterprises 81
La valorizzazione del patrimonio culturale diffuso - Un’indagine sulla fruizione culturale dei pesaresi e ipotesi di valorizzazione del Museo della Marineria Washington Patrignani e del Teatro La Piccola Ribalta 78
Cultural Heritage Valorization through Citizen Participation. Evidence from Italy 77
The Impact of Services and the Experiential Components on the Global Customer Experience: Preliminary Results from an Italian Art City 76
INTERCULTURAL ASPECTS OF CUSTOMER CARE IN SMALL- AND MEDIUM-SIZED COMPANIES IN THE EURO-MEDITERRANEAN AREA 76
Design-driven innovation: exploring new product development in the home appliances and furniture industry 76
Gli ostacoli alla fruizione del melodramma e le potenzialità delle “esperienze liriche”: un’indagine esplorativa realizzata a Pesaro sui giovani potenziali fruitori con elevato livello di istruzione 74
The relationship between tourist’s characteristics and tourist’s behavior and the perceived experience of visiting an art city: evidence from Italy 71
La valorizzazione socio-economica del patrimonio culturale 70
Tutela e valorizzazione del patrimonio culturale: verso un modello di gestione integrata 70
L’orientamento al marketing dei teatri lirici italiani: un’indagine esplorativa sugli spettatori del Rossini Opera Festival 63
Segmenting cultural consumers in the experiential perspective: does it make sense? 62
Le imprese familiari. Fisionomia di un fenomeno in evoluzione 58
La creazione del valore per il consumatore culturale: il caso ‘Musei in Rete Valle del Metauro 53
Visiting a cultural city in the experiential perspective: the case of Urbino* 53
The Elements that make a Humane Enterprise: Humane Entrepreneurship and The loccioni case 53
Enhancing the Heritage Experience Through ICTs: the “National Gallery of the Marche” Case Study 51
Improvisation music and art festivals and sustainability: the case of “Free Theatre of Monte Nerone” 46
The impact of digitalization on design-driven innovation: some insights 36
Applying the ‘servicescape theory’ to the museums: first evidence from Italy 33
Communicating Food Safety in Italian Agri-Food Companies: the entrepreneurial perspective 31
How Environmental Sustainability Impacts on Design Driven Product Strategies 27
Profile and behaviors of cultural tourists. Evidence from Italy 26
Lean and corporate social responsibility: a systematic literature review 21
How do environmental sustainability factors influence the purchasing choices of Generation Z consumers for cosmetic products? An exploratory study. 18
How does communication in SMEs change in the digital era?Some insights from the entrepreneurial perspective 10
26th Excellence In Services International Conference EISIC 10
The impact of digitalization on marketing activities in manufacturing companies 8
THE IMPACT OF DIGITALIZATION ON BUSINESS FUNCTIONS IN MANUFACTURING SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES: AN EMPIRICAL STUDY FROM THE ENTREPRENEURIAL PERSPECTIVE 2
The relationship between brands and influencers: an exploratory study in the hospitality industry 1
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/2019199 0 0 0 0 0 0 0 0 12 30 33 124
2019/2020834 186 24 35 125 22 53 114 89 22 62 38 64
2020/2021854 17 59 41 62 40 78 77 77 111 68 194 30
2021/2022769 65 76 61 82 40 25 28 51 84 40 48 169
2022/20231.278 119 81 39 119 158 173 84 80 186 65 92 82
2023/2024467 56 53 39 44 48 128 47 38 14 0 0 0
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