CONTI, EMANUELA
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.966
NA - Nord America 2.020
AS - Asia 910
OC - Oceania 44
SA - Sud America 38
AF - Africa 27
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 9
Totale 6.014
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.987
IT - Italia 1.460
CN - Cina 413
GB - Regno Unito 393
UA - Ucraina 345
TR - Turchia 171
FR - Francia 117
DE - Germania 112
IE - Irlanda 107
SE - Svezia 96
FI - Finlandia 86
KR - Corea 53
SG - Singapore 46
AU - Australia 42
PL - Polonia 39
PH - Filippine 36
CA - Canada 31
IN - India 30
NL - Olanda 28
CH - Svizzera 26
GR - Grecia 25
HK - Hong Kong 25
PT - Portogallo 25
BE - Belgio 24
ID - Indonesia 24
MY - Malesia 21
RU - Federazione Russa 21
PE - Perù 20
RO - Romania 13
VN - Vietnam 12
JP - Giappone 11
NP - Nepal 11
ES - Italia 10
PK - Pakistan 10
TW - Taiwan 10
ZA - Sudafrica 10
IR - Iran 9
AR - Argentina 8
BG - Bulgaria 6
EU - Europa 6
AT - Austria 5
BR - Brasile 5
AE - Emirati Arabi Uniti 4
DK - Danimarca 4
IL - Israele 4
LT - Lituania 4
PS - Palestinian Territory 4
TH - Thailandia 4
KZ - Kazakistan 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
MT - Malta 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
ZW - Zimbabwe 3
BJ - Benin 2
CO - Colombia 2
EG - Egitto 2
GH - Ghana 2
HR - Croazia 2
LB - Libano 2
LV - Lettonia 2
MW - Malawi 2
NO - Norvegia 2
NZ - Nuova Zelanda 2
RS - Serbia 2
SS - ???statistics.table.value.countryCode.SS??? 2
TN - Tunisia 2
UZ - Uzbekistan 2
A1 - Anonimo 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EE - Estonia 1
ET - Etiopia 1
FK - Isole Falkland (Malvinas) 1
HU - Ungheria 1
IM - Isola di Man 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
LU - Lussemburgo 1
MX - Messico 1
PR - Porto Rico 1
SA - Arabia Saudita 1
SI - Slovenia 1
TG - Togo 1
TZ - Tanzania 1
VE - Venezuela 1
Totale 6.014
Città #
Southend 307
Jacksonville 266
Chandler 198
Fairfield 136
Nanjing 110
Woodbridge 107
Ann Arbor 105
Dublin 105
Wilmington 105
Houston 101
Ashburn 100
Rome 91
Urbino 86
Izmir 85
New York 82
Cambridge 65
Ancona 55
Helsinki 55
Seattle 55
Princeton 51
Milan 41
San Mateo 41
Nanchang 38
Seongnam 35
Verona 34
Istanbul 32
Hebei 30
Beijing 27
Shenyang 27
Bologna 25
Napoli 23
Denton 22
Athens 21
Bremen 21
Changsha 20
Lima 20
Naples 20
Kraków 19
Redwood City 19
Kunming 18
San Francisco 18
Brussels 17
Melbourne 17
Singapore 17
Jiaxing 15
Shanghai 15
Tianjin 15
Central 13
Padova 13
Toronto 13
Boardman 12
Mumbai 12
San Diego 12
Kathmandu 11
Perugia 11
Turin 11
Bari 10
Cagliari 10
Fano 10
Gualdo Tadino 10
Corroios 9
Dallas 9
Kajang 9
London 9
Paris 9
Sydney 9
Villa Bartolomea 9
Çanakkale 9
Asso 8
Bergamo 8
Iesi 8
Jakarta 8
Jesi 8
Macerata 8
Salerno 8
Amsterdam 7
Ankara 7
Antwerp 7
Augusta 7
Caserta 7
Castronno 7
Catania 7
Florence 7
Islamabad 7
Jinan 7
Lanzhou 7
Leawood 7
Palermo 7
Pozzuoli 7
Rimini 7
Udine 7
Angri 6
Guangzhou 6
Hangzhou 6
Morden 6
Munich 6
Parma 6
Porto 6
Serra 6
Torre San Patrizio 6
Totale 3.354
Nome #
Museum visitors’ profiling in the experiential perspective, value co-creation and implications for museums and destinations: an exploratory study from Italy 369
LA CO-CREAZIONE DI VALORE NEI BUSINESS MODEL DIGITALI: IL CASO XELEXIA 255
Approcci di marketing per la piccola impresa: il caso Eva Garden Srl 237
Business model e co-creazione del valore: il caso XELEXIA 214
La co-creazione delle esperienze museali. Un’indagine esplorativa sui visitatori della Galleria Nazionale delle Marche 210
Design-driven innovation, quality, and customer value in manufacturing companies 210
Strumenti e metriche di Content Marketing nelle imprese di consulenza: risultati preliminari 208
Il ruolo della creatività e della cultura nelle strategie competitive sui mercati esteri: il caso Brandina Srl 207
The experiential offering system of museums: evidence from Italy 175
Structure and expression of the human ubiquitin fusion-degradation gene (UFD1L) 166
The role of luxury and contemporary collections in the experience economy. Preliminary results. 157
Il restauro di opere d’arte in Italia e il processo di creazione del valore. Evidenze empiriche dalla provincia di Pesaro e Urbino (Italia). 156
The Experiential Approach in the Cosmetics Industry: the Eva Garden Case Study 153
The process of valorizing widespread cultural heritage. A Case Study on The Washington Patrignani Maritime Museum of Pesaro (Italy). 142
Organizational variables influencing the creativity of industrial designers: the IFI S.p.a. case study 129
The mediating role of visitor satisfaction in the relationship between museum experiences and word-of-mouth: evidence from Italy 118
La valutazione della performance strategica di una piccola impresa: il caso bartolucci francesco s.r.l. 116
Gli aspetti organizzativi e i fattori istituzionali dell’industria del software in Italia e in Irlanda 115
The Museum Offering System from the Experiential Perspective: The National Gallery of the Marche Case Study 112
The Impact of Mobile Technologies on the Museum Experience 108
Le "esperienze turistico-culturali": creare valore per i turisti culturali e gli stakeholder e valorizzare il patrimonio culturale della destinazione turistica. Il caso "Marcheholiday". 106
Il ruolo del design nei processi innovativi e di creazione del valore. Aspetti concettuali ed evidenze empiriche 105
CONTENT MARKETING TOOLS AND METRICS IN CONSULTING FIRMS: PRELIMINARY RESULTS 103
Trade Associations as Mediators between Designer Professionals, SMEs, and Regional Development 102
Organisational characteristics, managerial practices and learning: the experience of a multinational company - Master of Philosophy (parte integrante del Dottorato di Ricerca) presso la Facoltà di Business Administration della Manchester Business School, Università di Manchester 102
The role of the museumscape on positive word-of-mouth: examining Italian museums 102
Il ruolo strategico del design industriale nelle piccole e medie imprese. Il caso IFI S.p.a 97
Bridging Theory and Practice in Humane Entrepreneurship: Insights from Italian Small and Medium Enterprises 95
The value generation process in art restoration companies 88
Domanda di esperienze esclusive e ruolo del lusso e del collezionismo contemporaneo. Risultati preliminari 87
Il brand UNESCO e la sostenibilità nella percezione dei turisti: il caso di Urbino 86
La valorizzazione del patrimonio culturale diffuso - Un’indagine sulla fruizione culturale dei pesaresi e ipotesi di valorizzazione del Museo della Marineria Washington Patrignani e del Teatro La Piccola Ribalta 84
LA VALORIZZAZIONE DEL PATRIMONIO CULTURALE DIFFUSO. Indagine sui fruitori culturali di Pesaro e ipotesi di valorizzazione del Museo della Marineria Washington Patrignani e del Teatro La Piccola Ribalta. 82
Design-driven innovation: exploring new product development in the home appliances and furniture industry 80
Cultural Heritage Valorization through Citizen Participation. Evidence from Italy 78
The Impact of Services and the Experiential Components on the Global Customer Experience: Preliminary Results from an Italian Art City 77
Gli ostacoli alla fruizione del melodramma e le potenzialità delle “esperienze liriche”: un’indagine esplorativa realizzata a Pesaro sui giovani potenziali fruitori con elevato livello di istruzione 76
INTERCULTURAL ASPECTS OF CUSTOMER CARE IN SMALL- AND MEDIUM-SIZED COMPANIES IN THE EURO-MEDITERRANEAN AREA 76
How do environmental sustainability factors influence the purchasing choices of Generation Z consumers for cosmetic products? An exploratory study. 75
The relationship between tourist’s characteristics and tourist’s behavior and the perceived experience of visiting an art city: evidence from Italy 73
La valorizzazione socio-economica del patrimonio culturale 71
Tutela e valorizzazione del patrimonio culturale: verso un modello di gestione integrata 71
L’orientamento al marketing dei teatri lirici italiani: un’indagine esplorativa sugli spettatori del Rossini Opera Festival 64
Segmenting cultural consumers in the experiential perspective: does it make sense? 64
Le imprese familiari. Fisionomia di un fenomeno in evoluzione 57
Visiting a cultural city in the experiential perspective: the case of Urbino* 56
Profile and behaviors of cultural tourists. Evidence from Italy 56
La creazione del valore per il consumatore culturale: il caso ‘Musei in Rete Valle del Metauro 55
Improvisation music and art festivals and sustainability: the case of “Free Theatre of Monte Nerone” 55
The Elements that make a Humane Enterprise: Humane Entrepreneurship and The loccioni case 55
Enhancing the Heritage Experience Through ICTs: the “National Gallery of the Marche” Case Study 55
Applying the ‘servicescape theory’ to the museums: first evidence from Italy 43
The impact of digitalization on design-driven innovation: some insights 39
Communicating Food Safety in Italian Agri-Food Companies: the entrepreneurial perspective 37
How Environmental Sustainability Impacts on Design Driven Product Strategies 34
The impact of digitalization on marketing activities in manufacturing companies 24
Lean and corporate social responsibility: a systematic literature review 23
26th Excellence In Services International Conference EISIC 20
How does communication in SMEs change in the digital era?Some insights from the entrepreneurial perspective 18
Traditional and environmentally friendly attributes in products of highly design-oriented firms: an exploratory study in the perception of Italian entrepreneurs 16
“Exploring the Influence of Digital Communication Tools on Reputation and Loyalty: A Study of Agri-food Firms”, in Ciasullo M., Brunetti F. e Martin J. (eds.) Embracing Sustainability Management Through Excellence in Services 16
Exploring Eco-Design Strategies in Italian Design-Driven Firms 13
The relationship between brands and influencers: an exploratory study in the hospitality industry 10
The Impact of Digitalization on Business Functions in Manufacturing Small and Medium-Sized Enterprises: An Empirical Study from the Entrepreneurial Perspective 8
Totale 6.291
Categoria #
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Totale 21.308


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020624 0 0 35 125 22 53 114 89 22 62 38 64
2020/2021854 17 59 41 62 40 78 77 77 111 68 194 30
2021/2022769 65 76 61 82 40 25 28 51 84 40 48 169
2022/20231.259 119 81 39 119 158 173 82 77 178 64 87 82
2023/2024634 55 49 38 43 44 128 47 38 14 93 53 32
2024/2025237 111 126 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 6.291